ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון בחדרה

    עצמאיים, עוסקים פטורים וחברות זקוקים כולם לרואה חשבון שיגיש עבורם דוחות כספיים לרשויות המס, יטפל בהחזרי מס, יבצע את כל הדיווחים הדרושים ועוד. רואה חשבון בחדרה שיש לו ניסיון וידע יוכל לחסוך לכם לא מעט כסף, ולפנות לכם זמן יקר להצמחת העסק. חשוב לפנות למשרד רואה חשבון בחדרה שהוא מקצועי ואמין, שיכול לספק לכם את כל השירותים להם אתם זקוקים, עם ניסיון בהיבטי מיסוי, הגשת דוחות וזמינות מלאה עבורכם.

    רואה חשבון שדואג לכם

    יש כמה יתרונות לרואה חשבון שמטפל בעסק שלכם. הראשון הוא הגשת הדוחות ודיווחים, טיפול בהפקת תלושי שכר לעובדים וייצוג מול הרשויות. זהו ההיבט הראשון המוכר יותר, אך היבט נוסף חשוב לא פחות הוא היכולת של רואה חשבון בעל הבנה פיננסית ללוות את העסק שלכם מבחינה תזרימית ותקציבית ולהכווין אתכם להתנהלות בריאה ונכונה. בעל העסק עצמו לא תמיד פנוי ורואה את העסק שלו מהצד, לא תמיד זה קל להכין תמונת מצב ברורה על הנייר שתשקף את מצב העסק, ולכן רואה חשבון בחדרה יעשה זאת עבורכם וילווה אתכם.

    קנסות

    יתרון נוסף של רואה חשבון בחדרה הוא היכולת לסייע לכם בביטול קנסות ולייצג אתכם מול רשויות המס. לא אחת קורה שבעל העסק מקבל קנס למשל בגין אי הגשת הצהרת הון בזמן, או קנסות אחרים בגין אי הגשת דיווחים. הקנסות הללו ניתנים לביטול או להפחתה באופן חד משמעי בחלק גדול מהמקרים, וחשוב שיהיה לצידכם רואה חשבון שיש לו ניסיון בביטול קנסות ואת היכולת להתנהל מול הרשויות בהקשר הזה בצורה הנכונה.

    חשבות

    רואה חשבון בחדרה יספק לכם גם שירותים חיוניים באופן שוטף של חשבות, הגשת דוחות, דיווחי מע"מ דו חודשיים ועוד. רואה החשבון יכין ויגיש עבורכם את כל הדוחות הנחוצים, כאשר רואה החשבון יודע בדיוק מה לבקש ממכם לצורך הגשת הדוחות, ודואג להגיש את כל הדיווחים בזמן על מנת שלא תקבלו קנסות ותחסכו כספים. לרואה החשבון יש גישה ממוחשבת ואת כל הגישה הדרושה על מנת לייצג אתכם ולהגיש דוחות.

     

     

     

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים