ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון בהרצליה

    כל רואה בחשבון בהרצליה ישמח להסביר לכם מדוע הנכם זקוקים לרואה חשבון. לא מדובר בניסיון למכור את שירותיו, מדובר בכורח המציאות של המערכת הפיננסית בה אנו חיים. מדובר במערכת סבוכה ומורכבת אשר אינה ברורה לאדם הפשוט ודורשת ידע רב ומעמיק. היעדר ידע זה יתבטא באי ידיעת זכויותיכם ואי קבלת הטבות המגיעות לכם במקרה הטוב – ויכול להיגמר בקנסות גדולים, הוצאה לפועל ופשיטת רגל במקרה הרע. על מנת לנהל את כספי העסק בצורה הנכונה ועל מנת לדעת את כל זכויותיכם בתור שכירים פנו בהקדם לקבלת ייעוץ מטעם רואה חשבון מוסמך.

    אילו דברים עושה רואה חשבון בהרצליה?

    כולם ידועים כי רואה חשבון אחראי על הנהלת החשבונות של העסק, על הכנת דוחות שנתיים ועל עזרה וייעוץ בתחומי המס, אך ישנם גם נושאים אקוטיים אחרים בהם עוסק רואה החשבון.

    אחת מאותם נושאים חשובים הוא ביצוע ביקורת פנימית על החברה או העסק. ביקורת פנימית נועדה לבדוק את אופן התנהלות העבודה בארגון, את יעילותו ואת התהליכים המאפיינים אותו. על מנת לשמור על התנהלות תקינה, הן מבחינה פיננסית והן מבחינה ניהולית, יש לבסס את העסק על מספר עקרונות כמו :

    • בידוק פנימי
    • הפרדת תפקידים
    • שמירה על נתיבי ביקורת
    • כתיבת נהלים וכללים ועבודה על פיהם פועלים העובדים
    • ביצוע עקבי של הסעיפים הנ”ל על מנת למנוע אי סדרים

    על מנת לבצע ביקורת מעמיקה ואיכותית על בית העסק פנו כעת אל משרד “דדוש ענת – רואת חשבון”.

    משרד רואת חשבון בהרצליה והסביבה

    מידע נוסף בנושא

    משרדי רואה חשבון בהרצליה לעסק מצליח

    סוד ההצלחה של כל עסק הוא ניהול פיננסי נכון כדי לא לקחת סיכון מיותר וכדי לשלם התחייבויות. רואה חשבון בהרצליה מבטיח לכם שכל מה שנחוץ לכם לניהול העסק יעמוד לרשותכם, כולל הידע והניסיון. זה בדיוק מה שרואת חשבון ענת דדוש יכולה להבטיח לכם, כדי שתוכלו להגשים חלום יפה על עסק עצמאי משלכם. הליווי כולל את כל הייעוץ שנדרש לכם ואת כל הדיווחים וניהול החשבונות השוטף ביום יום, וגם דיווחים שנתיים לרשויות וכל מה שחיוני לעסק.

    שירותי רואה חשבון בהרצליה מבטיחים לכם הצלחה

    • תשלומי המס שלכם הם חובה לפי חוק, אבל אין שום סיבה לשלם יותר ממה שאתם צריכים לשלם באמת. את בדיקות המס שלכם והדיווחים השנתיים עושה למענכם רואת חשבון מנוסה שגם יודעת כיצד לחסוך בעלויות שלכם. צריך לסמוך עליה ולתת לה לנהל את הגשת הדיווחים השנתיים לרשויות המס כדי לוודא שאתם משלמים בדיוק מה שצריך, כחוק, ולא שקל יותר.
    • ליווי עסקי ותזרימי, כדי להבטיח שהעסק שלכם אכן יכול ליהנות ההכנסות ולא להיקלע לחובות, זה חלק מתפקיד של יועץ פיננסי טוב – כולל ליווי עסקי וגם בדיקת כדאיות כלכלית של כל מהלך עסקי שאתם חושבים עליו. זאת בכדי שתוכלו להגשים כל שלב בתכניות שלכם במימון נכון וללא צבירת חובות. זהו מהלך חיוני לבריאות העסק החי והמתפקד.
    • ליווי אישי עסקי מתאים גם למי שמקים את העסק וזקוק לייעוץ מההתחלה, כולל פתיחת התיק ברשויות המס. את הייעוץ הפיננסי כדאי לקבל כבר מההתחלה, ואחר כך ייעוץ מס כדי לדעת כיצד להתנהל נכון בעסק שלכם לאורך כל השנה. כל מהלך שלכם הוא משמעותי וכדאי מאוד לעשות אותו נכון וכחוק.

    רואי חשבון בהרצליה עם ניסיון

    רואת חשבון ענת דדוש מציעה לכם שנים רבות של ניסיון מקצועי והרבה ידע חשבונאי. כמו כן, היא מציעה לכם ייעוץ מעולה כיצד לנהל את העסק שלכם מבחינה פיננסית כדי להקים את העסק על הרגליים ולהבטיח את האיתנות הפיננסית שלו.

    רואה חשבון מומלץ בהרצליה יודע להתריע מראש על בעיות פיננסיות

    מחובתו של רואה החשבון לדווח במידה והוא מזהה אי סדרים והתנהלות פיננסית לא תקינה בעסק. התראה מסוג זה יכולה לעשות את ההבדל בין פשיטת רגל לבין המשך פעילות ענפה ומשגשגת.

    רואי החשבון המועסקים במשרד “דדוש ענת – רואת חשבון” מעניקים ייעוץ אמין, עקבי ואישי לכל סוגי הגופים כולל אגודות שיתופיות ומלכ”רים. המשרד מעניק מענה מהיר, ענייני ומקצועי לכל לקוח וישנה הקפדה על זמינות מיידית לכל שאלה או בעיה.

    כמו כן המשרד מתמחה בביטול קנסות של מס הכנסה ומע”מ ומציע שירותי ביקור משרדי הלקוח. אנו מעניקים מחירים גמישים לכל צרכי הלקוח ועוזרים למשפחות לאזן בין הכנסות להוצאות. הנכם מוזמנים להצטרף למשרד רו”ח הנהנה ממוניטין חיובי רב שנים.

    לפנות אל רואה חשבון בהרצליה ולהסתייע בשירותיו

    תחום הכלכלה והפיננסים הינו מורכב ומאתגר – ללא ספק. לעיתים קרובות, אנו מוצאים את עצמנו בוהים אל מול הדף הלבן, מבולבלים ובעיקר אובדי עצות. במקום ללכת לאיבוד בין שלל המספרים והטבלאות, חשוב ביותר לפנות אל המומחים בתחום זה ולקבל את הסיוע המקצועי ביותר. כך, תוכלו לעשות מעט סדר בבלגן – ולראות את האור בקצה המנהרה.

    מעוניינים גם אתם לפנות אל רואה חשבון בהרצליה וליהנות משירותיו המקצועיים? נסקור כעת חלק משירותים בעלי ערך אלו:

    • תיאום מס – כל אדם העובד בארץ נאלץ לשלם אחוז כזה או אחר מהכנסותיו למדינה. במקרים בהם עובדים שכירים עובדים בשתי משרות במקביל – יהיה עליהם להצהיר על כך בפני הרשויות – כאשר מהמשכרות השנייה ינוכה מס בשיעור המרבי. עם זאת, במידה ואתם רוצים להקטין את גביית המס ככל הניתן בחוק, רצוי לפנות אל רואה חשבון – אשר יברר עבורכם את מלוא המידע הרלוונטי.
    • מתן חוות דעת מומחה – המציאות בה אנו חיים הינה מורכבת ביותר; מציאות בה עלינו להתמודד עם מגוון אתגרים משפטיים, פיננסיים ואחרים. נמצאים בעיצומו של דיון משפטי? זקוקים לייעוץ בכל הנוגע אל כימות נזקים או עריכת איזון משאבים? במקרים אלו מומלץ לפנות אל רואה חשבון מומחה לצורך קבלת חוות דעת.

    רואי חשבון בהרצליה

    תפקידיו של רואה חשבון בהרצליה הם מגוונים – בכך אין כל צל של ספק. החל מסיוע בעת הכנתם של התקציבים ובקרתם, ליווי עסקי, ייעוץ מס, פתיחת תיק ברשויות המס ועוד – בזכות שיתוף פעולה עם ענת דדוש רואת חשבון תקבלו את המענה המדויק ביותר. מומחית זו חברה בלשכת רואי החשבון בארץ, מחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום עיסוק זה ומספקת שירותי ראיית חשבון מהמובילים בארץ.

    משרדי רואי חשבון בהרצליה ענת דדוש – ייעוץ מקצועי בתחום הפיננסים

    שירותיו של רואה חשבון מומחה הם יקרים מפז. כך, נוכל לצאת בהצלחה מהסבך – ולחזור לתלם בהצלחה. זקוקים גם אתם לשירותים אלו? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם ענת דדוש רואת חשבון.

    איך בוחרים רואה חשבון בהרצליה?

    בחירה של רואה חשבון מתאים לבית העסק הינה החלטה חשובה מאוד שיש לעשות לאחר בדיקה מעמיקה של הוותק והניסיון של רואי החשבון שזמינים לנו. הרי בסופו של דבר רואה החשבון מהווה חלק עצום מהתפתחותה של חברה ועל כן חשוב כי נעשה את הבחירה הנכונה.

    • זמינות – חשוב לוודא כי רואה החשבון אשר תבחרו יהיה זמין לכם במדיום שנוח לכם. במידה והעדיפות שלכם היא לשיחות פנים מול פנים, הרי שרואה חשבון בהרצליה והאזור הקרוב זו הבחירה המושלמת עבורכם. חשוב שרואה החשבון יהיה גם זמין לכם בשעות הפעילות שלכם, כך, בעבודה משותפת תוכלו להפוך את העסק שלכם למצליח.
    • טיפול פרטני – כל בית עסק הוא מיוחד בדרך שלו, ועל כן הצרכים שלו יכולים להיות שונים ממקומות אחרים. לכן חשוב לבחור רואה חשבון שילמד את אופי העסק וסגנון העבודה שלכם באופן פרטני. ברגע שרואה החשבון יכיר את כל היתרונות והחסרונות של העסק הוא יוכל גם לכוון אתכם להתנהלות פיננסית יעילה יותר ולעשות סדר בבלגן.
    • תכנון פיננסי ארוך טווח – עסקים רבים מתמקדים ביכולת שלהם לשרוד מחודש לחודש, ובמקרה הטוב מרבעון לרבעון. רואה חשבון טוב יעזור לבנות תוכנית כלכלית לטווח הרחוק. בנושאים כאלה אנו חייבים להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שהתוכנית תהיה מוצלחת ותביא לצמיחה של העסק. ראייתו של רואה חשבון היא לרוב רחבה יותר משלנו. הרי שחודשים חלשים מבחינה כלכלית אינם בהכרח מצביעים על קריסה של העסק, בדיוק כמו שחודשים טובים לאו דווקא מצביעים על צמיחה. חשוב לעצור ולהסתכל על התמונה הכללית ולראות לאן הדרך מובילה.

    רואה חשבון מומלץ בהרצליה

    רואה חשבון בהרצליה ידע לזהות עבורכם אילו מהלכים כדאיים עבורכם ואילו לא. רואה חשבון מתעסק לא רק בהעברת דוחות לרשויות המס, אלא בהתנהלות הפיננסית השוטפת של החברה. כך תוכלו לבנות יחד תוכנית פעולה תוך כדי התמקדות על תכנון פיננסי נכון של העסק.

    להשאיר את הכסף בבית העסק

    בעבודה לצד ענת דדוש, רואת חשבון בעלת וותק של מעל 20 שנה בתחום, תוכלו להיות בטוחים כי התגמול הכלכלי יכול להיות משמעותי. רואה חשבון טוב מכיר את החוקים ואת הדרך הנכונה לגרום לעסק שלכם להימנע מהוצאות מיותרות תוך קבלת החלטות פיננסיות חכמות וחוקיות.

    משרד רואה חשבון בהרצליה

    כל בעל עסק בהרצליה מבין שבשביל להצליח הוא חייב להתנהל בצורה מקצועית מבחינה פיננסית. אך כיוון שבעל עסק חייב לעסוק בניהול העסק עצמו, אין לו פנאי להתעסק עם ניהול הכספים המיסים ושאר הבירוקרטיה מסביב. לכן שוכרים את שירותיו של הרואה חשבון. משרד רואה חשבון בהרצליה ייקח לידיו המיומנות את ניהול הכספים והחשבונות. ובכך יפנה לבעל העסק את כל הזמן הדרוש לניהול השוטף של העסק עצמו. החל מפתיחת תיק דרך מילוי כל הדוחות הנדרשים ועד ייעוץ עסקי להתנהלות כספית תקינה. משרדה של ענת דדוש רואת חשבון בעל 20 שנות ניסיון תשמח לתת לכם שירות.

    מי צריך משרד רואה חשבון בהרצליה ?

    כל עסק צריך ליווי של משרד רואה חשבון בהרצליה החל משלב ההקמה ופתיחת תיק חברה. בנוסף לכך, בכל שנה יש להכין דוחות כספיים שנתיים ותקופתיים הדורשים ידע מקצועי. ביקורת על התנהלות כספית חשבונאית תקינה שיכולה להציל עסק מנפילה. ניהול ספרים ודיווח לרשויות המס. מניעת הונאות ועוד שירותים חיוניים המאפשרים לעסק להתנהל בצורה בריאה ומאוזנת. בעלי עסקים בהרצליה, בין אם אתם עסק קיים וצומח או מקימים עסק מאפס, חברה בע"מ או עוסק פטור. חובה לקחת ליווי מקצועי של משרד רואה חשבון בהרצליה כדי להתנהל נכון חשבונאית, לגרום לעסק לצמוח ולהפוך את הפעילות הפיננסית למקצועית ויעילה.

    משרדי רואה חשבון בהרצליה

    למה חשוב לא לוותר על רואה חשבון?

    נכון, לשכור שירות של רואה חשבון עולה כסף. אך ניהול פיננסי כושל ולא מקצועי יכול לגרום לאבדן כסף רב ואף להביא את החברה לקריסה. מעבר לכך, בעלי העסקים יכולים להנות משקט נפשי. מה שיאפשר להם לשקוד על תפעול העסק ולהגדיל את הפעילות שלו ואת הכנסותיו. חשוב לקחת רואה חשבון וותיק ומנוסה רצוי כזה שמכיר את תחום העיסוק של העסק ואף מתמחה בו. מול הרואה חשבון יש להתנהל בשקיפות מלאה, לעדכן על כל מהלך כלכלי ולקבל ייעוץ מקצועי. ענת דדוש רואת החשבון, תשמח לתת לכם ייעוץ בכל נושא.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים