ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    החזר מס לשכיר

    החזר מס הכנסה לשכירים

    הידעתם כי לכ – 95% מהשכירים במשק מגיע כסף מהמדינה?

    אכן כך הדבר – לכ – 95% מהשכירים מגיע החזר ממס הכנסה!!!

    החזר המס הממוצע לאדם מגיע לאלפי שקלים!!!

    ולזה ענת דדוש רואת חשבון קוראת: “איזי מאני” – אתה מקבל כסף בלי לעבוד!!!

    שיטת המיסוי במדינת ישראל הינה שיטה מורכבת אשר יוצרת לא מעט פעמים עיוותים בחישובי המס. העיוותים ברוב המקרים הם לרעת השכירים אשר לא מודעים לכך כלל.

    החזרי המס המגיעים לכם על פי החוק אינם ניתנים באופן אוטומטי.

    יש לזכור כי הפרשי המס יכולים להיות הן לחובה והן לזכות העובד (הפרש חיובי = סכום לתשלום, הפרש שלילי = סכום להחזר).

    על כן, בראש ובראשונה יש לבדוק האם אכן אתם זכאים להחזר מס.

    במשרדנו, בדיקה זו הינה חינם.

    במידה והנכם זכאים, דעו לכם כי כספכם שמורים בקופת המדינה וצוברים ריבית והפרשי הצמדה מתום שנת המס עבורה מגיע ההחזר ועד ליום החזר המס בפועל.

    הזכאות ניתנת בגין שש שנים מתום שנת המס בגינה מגיע ההחזר. לדוגמא: זכאות להחזר מס בגין שנת 2010 ניתנת להשבה עד ליום 31/12/2016.

    החזר מס הכנסה לשכירים – האם בדקתם זכאותכם לכך?

    להלן כמה דוגמאות לסעיפים המזכים בהחזר מס. במידה ועניתם על שאלה אחת לפחות מהשאלות הנ”ל בתשובה חיובית קיימת סבירות גבוה שמס הכנסה חייב לכם כסף:

    1. האם בתקופה המדוברת לא עבדתם חודש אחד לפחות?
    2. האם בתקופה זו קיבלתם מהמוסד לביטוח לאומי דמי אבטלה, תגמולי מילואים, דמי לידה, דמי פגיעה בעבודה וכדומה?
    3. האם בתקופה זו עבדתם בשנה אחת בשתי עבודות שונות במקביל או לא במקביל?
    4. האם בתקופה זו עבודתכם כללה עבודה במשמרות?
    5. האם בתקופה זו קיבלתם פיצויים?
    6. האם בתקופה זו היו שינויים במצב המשפחתי שלכם?
    7. האם בתקופה זו נולד לכם ילד?
    8. האם בתקופה זו שילמתם מזונות?
    9. האם בתקופה זו נחשבת למשפחה חד הורית?
    10. האם יש לכם ילד עם לקות למידה?
    11. האם יש לכם ילד שסובל מקשיי התפתחות/פיגור/אוטיזם/שיתוק/עיוורון ו/או מחלה קשה?
    12. האם אתם או ילדכם קיבלתם קצבת נכות?
    13. האם שילמתם עבור החזקת קרוב משפחה נטול יכולת למוסד מיוחד לשם טיפולו וצרכיו?
    14. האם בתקופה זו השתחררתם משירות צבאי/שירות לאומי?
    15. האם בתקופה זו סיימתם לימודים אקדמאיים?
    16. האם בתקופה זו גרתם בישוב ספר?
    17. האם בתקופה זו הפקדתם כספים באופן עצמאי (כ”עמית עצמאי”) לכם או עבור ילדכם לקופת גמל, לביטוח חיים, לאבדן כושר עבודה ו/או לקרן השתלמות?
    18. האם בתקופה זו נחשבת לעולה חדש או תושב חוזר?
    19. האם בתקופה זו תרמתם כסף למוסד ציבורי ו/או לקרן לאומית?
    20. האם הוצאת סכומים להנצחת זכרו של בן משפחה שהיה חייל או שוטר שנספה במערכה או להנצחת זכרו של בן משפחה שהוא חלל פעולות האיבה והטרור?

    בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

    ענת דדוש רואת חשבון אשר מומחית בתחום זה שנים רבות תסייע לכם למקסם את ההחזרים אם אכן אלו מגיעים לכם.

    ענת דדוש רואת חשבון החזירה אלפי שקלים גם לשכירים אשר לא ענו בחיוב לאף אחד מהסעיפים הנ”ל.

    אחת מהדוגמאות להחזר מס שביצעה הינה מקרה של משפחה נורמטיבית עם ארבעה ילדים אשר לא ענו לאף אחד מהסעיפים הנ”ל בחיוב, וקיבלו החזר ממס הכנסה בסך של 33,000 ₪!!!

    ולא לשכוח – בדיקת הזכאות במשרדנו הינה חינם!!!

    ענת דדוש רואת חשבון – כי מקצועיות זו הדרך!!

    מגוון שירותים פיננסיים מקצועיים

    בין אם אתם שכירים ובין אם אתם עצמאיים – עליכם לדעת את זכויותיכם. כלומר, יש להתעמק לא רק בתשלומים הקבועים, אלא גם מהם הסכומים להם אתם זכאים. כדי לקבל מידע חשוב זה, מומלץ לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. לצד שירות חשוב זה, משרד זה יסייע לכם גם בעת הכנת דו”חות שנתיים, שירותי חשבות ועוד.

    לכ – 95% מהשכירים במשק מגיע כסף מהמדינה, כלומר מגיע להם החזר ממס הכנסה , כאשר החזר המס הממוצע לאדם עומד כיום על אלפי שקלים . רואי החשבון קוראים לזה “כסף קל” , כסף אשר מונח בידי ציבור השכירים בכל עת וכל מה שצריך לעשות כדי לקבלו הוא לגשת לרואה חשבון אשר יטפל עבורכם בתהליך.

    כיום, ישנו סימולטור באתר רשות המיסים המאפשר לבדוק את האפשרות לקבל החזר מס מן המדינה. על בסיס הנתונים המוקלדים במערכת ניתן לקבל הערכה בדבר החזר המס לו הנכם זכאים. לצורך כך תזדקקו למספר מסמכים אשר מרכזים את הנתונים הדרושים במערכת.

    רואי חשבון מס הכנסה יעשו לכם סדר

    התשלום לרואת החשבון יתבצע אך ורק לאחר כניסת מלוא סכום ההחזר לו אתם זכרים אלל חשבון הבנק שלכם בפועל. ענת דדוש, יכולה להעניק לכם ייעוץ וליווי אישי לכל אורך הדרך ותבדוק עבורכם לעומק כל שנה ושנה את הזכאות שלכם להחזר, ותגיש את הבקשה להחזר בשנים בהם יש בוודאות החזר מס, כל שלא יתבזבז זמן יקר שלכם. זכרו כי ללא בדיקת זכאות על ידי אדם שמתמחה בתחום, אתם עלולים לשלם אלפי שקלים מיותרים, כך שרק במידה והזכאות שלכם תיבדק תוכלו לגלות האם באותה שנה יש החזר מס או חבות במס.

    החזר מס הכנסה לשכירים יתבצע במקרים בהם נגבה סכום גבוה מהמקובל. במסגרת עולם העבודה של ימינו, שכירים רבים מרוויחים משכורת התואמת את הכשרתם המקצועית, הניסיון התעסקותי שלהם לצד היבטים רבים אחרים. משכורת זו ואת מרכיביה השונים הם יוכלו לראות במדויק כאשר הם יקבלו את תלוש השכר מדי חודש בחודשו. פרט חשוב אחריו יש לעקוב הינו מס ההכנסה המנוכה מהתשלום. רוצים לדעת האם ניכו ממשכורתכם מס גבוה יתר על המידה? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. צוות עובדי המשרד ישמחו לענות אל שאלה זו ועל רבות אחרות.

    רואים דרך העסק

    משרד “דדוש ענת – רואת חשבון” החזיר אלפי שקלים גם לשכירים אשר לא ענו בחיוב לאף אחד מהסעיפים הנ”ל. לא פעם קרה מקרה בו משפחה נורמטיבית עם ארבעה ילדים – אשר לא ענתה על הקריטריונים הנ”ל –קיבלה החזר ממס הכנסה בסך עשרות אלפי שקלים.

    משרדינו ממליץ לכל שכיר ובעל עסק להיעזר בשירותיו של רואה חשבון מנוסה. הדבר עשוי לחסוך לכם כסף רב, כאבי ראש רבים, סידורים מיותרים ולעיתים אף להציל אתכם מפני ביצוע טעויות קריטיות אשר יובילו להתמוטטות העסק. משרדינו פועל תמיד לקידום האינטרס של הלקוח ומספק ליווי מסור ומקצועי לכל אורך הדרך.

     

    בדיקת החזר מס לשכירים

    זכאים להחזרי מס הם בדרך כלל עצמאיים ששילמו מקדמות מס. אך ישנם מקרים בהם גם עובדים שכירים זכאים להחזר ממס הכנסה. עובדים שכירים מקבלים תלוש שכר מידי חודש ובו מפורטים כל ההכנסות והחיובים, כולל חיוב מס. ישנם נתונים רבים שמשפיעים על חישוב המס כדוגמת נקודות זיכוי. אך לא תמיד העובד יודע על זכאותו והנקודות לא מדווחות במלואם. לדוגמא, ילד שנולד באמצע שנת המס ולא דווח עליו בטופס 101. במקרה כזה ניתן לקבל החזר מס לשכיר בגין החיוב העודף.  פנו אל רואת החשבון ענת דדוש לבדוק האם מגיעים לכם החזרים כספיים.

     

    החזר מס לשכיר שנוכו ממנו כספים עודפים

     שכיר שחוייב במס גבוה ממה שהיה אמור לשלם יכול לפעול לבקשת החזר מס לשכיר. את הבקשה להחזר מגישים לאחר תום שנת המס. ניתן לבצע החזר מס עבור 6 שנים אחרונות במידה והשכיר יודע שנוכה לו מס גבוה מהנדרש בחוק.

    ראשית, ממלאים טפסים להחזר מס. בד"כ מדובר בטופס 106 לפעמים נדרשים אישורים נוספים המעידים על זכאות להקלות כדוגמא תשלום לקופות גמל, חשבוניות על תרומה ועוד. שנית, מגישים את הטפסים באתר של רשות המיסים. או דרך משרד פיזי של רשות המיסים באזור המגורים.

    לאחר מכן, במידה ונמצאה זכאות מבוצע החזר מס לשכיר ישירות לחשבון הבנק.

     

    מה חשוב לדעת לפני ביצוע החזר מס לשכיר?

    עובד שכיר יקבל את החזר המס בתוך שנה ממועד אישור ההחזר, או לחילופין לאחר שנתיים מסיום השנה שבגינה שולם המס.

    אך במידה והעובד השכיר גילה שהמעסיק הוא זה שלא חישב נכון את ההקלות, הוא רשאי לבצע את ההחזר באמצעות המעסיק ואז החזר המס יתבטא בתלוש השכר ויזוכה בחודש השכר הקרוב. דבר זה מקובל ומתבצע לעובד גם לאחר שהסתיימה העסקתו בפועל.

    ההחזר כאמור יבוצע רק אם לא הסתיימה שנת המס. במידה והסתיימה שנת המס, החזר מס לשכיר יבוצע מול מס הכנסה לפי ההליך הרגיל  כפי שפורט . לבדוק את זכאותכם פנו עוד היום אל ענת דדוש רואת חשבון עם ותק של מעל ל 20 שנה בתחום.

    מידע נוסף בנושא

    החזר מס הכנסה לשכירים – כי מגיע לכם כסף חזרה

    החזר מס הכנסה לשכירים יכול להחזיר לכם לא מעט כסף. כל מה שצריך לעשות זה לוודא את הזכאות שלכם להחזר מס, לאסוף את הטפסים והמסמכים הרלוונטיים ולהגיש בקשה למשרדי רשות המיסים באזור מגורכם. אך למרות האופציה לקבל סכום כספי לא קטן רבים לא ממשים את זכותם ומגישים את הבקשה, זאת כי המחשבה על התמודדות לבד מול רשות המיסים מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה, אך אתם לא חייבים לעמוד לבד במערכה זו! ענת דדוש רואת חשבון מציעה את שירותיה בכל הקשור להחזר מס הכנסה לשכירים, כך שתוכלו לזכות בשקט הנפשי שלכם בזמן שכל הניירת והבירוקרטיה מטופלת על ידי אשת מקצוע מנוסה.

    בתור שכירים, אתם מקבלים משכורות ומשלמים באופן שוטף מס הכנסה. במקרים מסוימים התשלום שמועבר למס הכנסה הוא גבוה מידי ועל כן ניתן לקבל החזר מס. החזר מס שנתי יכול לעמוד אפילו על 8 אלף שקלים, כך שאין ספק כי הפעולה הפשוטה של הגשת בקשה להחזר מס הכנסה לשכירים יכול בהחלט להשתלם לכם כלכלית.

    לכל אחד מאתנו ייתכן ומגיעות נקודות זיכוי שמבטאות הקלה במס הכנסה, במידה ואתם עדיין סטודנטים אתם יכולים להיות זכרים להטבות, הולדת ילד בשנת המס ועוד ועוד. נקודות הזיכוי יכולות להגיע לכם בגלל סיבות שונות. על מנת לוודא האם אתם נמצאים ברשימת הזכרים לנקודות מס נוספות כדאי להתייעץ עם רואה חשבון שיטפל בכל העניין עבורכם.

    החזר מס הכנסה לשכירים: לדעת את הזכויות שלכם

    הכוח המניע את עולם העבודה בארץ הינו שכירים; עובדים מיומנים ומנוסים הבאים מדי בוקר למשרד, למפעל או לעסק מסוג אחר – ומתחילים את היום עם חיוך על הפנים. כמו כן, מדי חודש בחודשו הם מקבלים את תלוש שכר ובוחנים היטב כיצד מורכבת המשכורת שלהם והאם השעות שעבדו באו לידי ביטוי בסכום הסופי. חלק חשוב לא פחות אותו יש לבדוק בתלוש השכר הינו גביית מס הכנסה.

    כאמור, מס הכנסה הינו סכום כסף הנגבה משכירים מדי חודש – ובהתאם למשכורת אותה הרווחתם באותו החודש. כלומר, מדרגת המס נלקחת בחשבון בעת הרכבת המשכורת. עם זאת, ישנם מקרים בהם השכיר מגלה כי נגבה ממנו סכום גבוה מעל המקובל. במקרים רבים, גביית יתר זו נובעת בשל ניכוי מס במקור אשר איננו תואם את הכנסתו השנתית של העובד.

    כמו כן, ישנן סיבות נוספות אשר בגינן שכירים זכאים להחזרי מס. כמו מה לדוגמא? החלפת מקום עבודה, בעיה רפואית של העובד, עולים חדשים ואף חיילים משוחררים. כדי לדעת האם גם אתם זכאים להחזרים אלו, רצוי לשתף פעולה יועצים פיננסיים מומחים.

    באילו מקרים לבדוק האם מגיע לכם החזר מס הכנסה לשכירים?

    במידה ואחד המקרים הבאים רלוונטי לכם – מומלץ כי תבצעו בדיקה בנוגע להחזר מס :

    • עבודה חלקית במהלך השנה שנובעת משינוי מקום עבודה, חופשה ללא תשלום ואבטלה.
    • החלפת המעביד או מקום העבודה ללא תיאום מס.
    • בעיות רפואיות הנוגעות לעובד ובני משפחתו.
    • שינוי הסטטוס האישי עקב גירושין, נישואין, לידת ילדים וכדומה.
    • עולים חדשים הנמצאים עד 3 שנים בארץ.
    • אדם שסיים תואר ראשון או קיבל תעודת הוראה החל משנת 2005.

    במידה ואין ברצונכם להתעסק עם דוחות שונים וחישובים עצמיים, תוכלו לפנות אל רואה חשבון אשר יבצע את הבדיקה עבורכם. מומחיותו של רואה החשבון והיכרותו עם רזי החוק והמיסוי יגדילו משמעותית את סיכוייכם לקבל החזר מס בהיקף גדול מזה שהייתם מקבלים בכוחות עצמכם.

    זיכרו כי מס הכנסה מפרסם את רשימת הזיכויים והפטורים לאותה שנה אך אינו יוצר קשר עם האדם במידה והוא זכאי לכך. על מנת לקבל בדיקה בחינם בנוגע להחזר מס פנו כעת אל “דדוש ענת – רואת חשבון”.

    מה צריך לדעת על החזר מס הכנסה לשכירים?

    • בכל שנה נגבה מכם מס הכנסה על ידי המעסיק, שמבקש מכם עדכון פעם בשנה של מצבכם והאם חלו שינויים במצבכם האישי, כמו לידת ילדים או נישואין או גירושין. הסעיפים האלה מקנים לכם החזרי מס ונקודות זיכוי במס, ומי שאינו מדווח על כך מפסיד כסף רב.
    • מס הכנסה נגבה בישראל בכל חודש אבל מחושב אחת לשנה. כך שאם חלו במצבכם שינויים אישיים כמו קבלת תואר אקדמי, או שאתם תושבים חוזרים, או שנולד לכם ילד או שהוא אובחן כבעל לקויות למידה מוכרות, אתם זכאים לזיכוי מס או להחזר רטרואקטיבי. למה לא לקבל זאת?
    • בתום שנת המס מגישים את הטפסים לבקש את החזר המס שלכם שיחושב מחדש, יחד עם הוכחות על השינויים במצבכם, כמו לצרף תעודת הוראה או אישור על קבלת תואר אקדמי.
    • אפשר לבקש החזר מס הכנסה שש שנים לאחור, ובכל שנה אתם מפסידים שנה נוספת שבה יכולתם לקבל מהמדינה את החזרי המס שמגיעים לכם בזכות.
    • כדאי מאוד לא לוותר על כך משום שמדובר לא רק בהחזר מס כי אם גם בעדכון גביית המס שלכם לשנים הקרובות.

    שירותי רואת חשבון להחזר מס

    כשרואת חשבון מוסמכת ומנוסה מטפלת בבקשת החזר מס הכנסה לשכירים, זה מבטיח לכם שתוגש כהלכה ללא בעיה. ענת דדוש תדע לקחת מכם את כל הטפסים וההוכחות הנדרשות למס הכנסה כדי להחזיר לכם את עודפי הגבייה של הכספים בשש השנים האחרונות. היא גם תוכל להדריך אתכם כיצד להימנע מגביית יתר בשנים הקרובות וכיצד ליהנות מנקודות הזיכוי שמגיעות לכם.

    בדיקת זכאות החזר מס הכנסה לשכירים

    כדי ליהנות מכל ההטבות שהמדינה מקנה לנו הודות לעבודה שלנו, כדאי לדעת שאפשר לקבל החזר מס הכנסה לשכירים. לא רק עצמאים נהנים מכך ורואת חשבון ענת דדוש, המנוסה והמתמחה בכך, תשמח לעזור לכם להשיג את הזכויות האלה. ישנם אנשים רבים שאפילו לא יודעים שמגיע להם כסף מהמדינה והם היו יכולים להשתמש בזה לתועלתם. אל תוותרו על מה שמגיע לכם כי זה כסף שלכם ששילמתם ומגיע לכם החזר על גביית יתר של מס הכנסה. נדגיש, בשלב זה, כי רואת החשבון ענת מבצעת את בדיקת ההחזר בחינם.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים