ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון ברעננה

    כדי לנהל את העסק שלכם בצורה נכונה ולהגיש את כל הדוחות בזמן, חשוב מאוד שתבחרו ברואה חשבון מקצועי שילווה אתכם בכל מה שנדרש. רואה חשבון ברעננה יכין ויגיש עבורכם דוחות שנתיים, ידווח לביטוח לאומי, יגיש עבורכם דיווחים למע"מ, הצהרת הון כמו גם מילוי טפסים להחזרי מס. ויש עוד שירותים רבים שרואה חשבון מקצועי יספק לכם, ולכן חשוב מאוד שתעבדו עם רואה חשבון שנמצא שם עבורכם.

    לחברה בע"מ ועצמאי

    בהתאם לחוק הרי שכאשר מדובר על חברה בע"מ כאן אין בחירה, והחברה חייבת להתקשר עם משרד רואה חשבון לצורך הגשת הדוחות ודיווחי מע"מ. אך גם כאשר מדובר על עצמאי או עסק זעיר הרי שלמרות שבעל העסק כן יכול להגיש בעצמו את הדוחות ואת כל הדיווחים, הרי שקשה מאוד לעשות זאת לבד בצורה נכונה שתמצה את כל הזכויות שלכם. כך למשל עבור עסק קטן בשנה הראשונה ניתן לייחס הוצאות רבות תחת הוצאות הקמה, וכך למשל לסגור את השנה בהפסד, שיקוזז מהרווח של השנה הבאה ולהנות מתשלומי מיסים מופחתים.

    שכיר ועצמאי

    במהלך השנה הראשונה להקמת העסק, הרי שבעלי עסקים רבים הם מי שבאותה שנה היו גם שכירים וגם עצמאיים. כך למשל בעל עסק שבמחצית הראשונה של השנה היה שכיר והחליט באמצע השנה לסיים את עבודתו כשכיר, ופתח עסק משלו. פעמים רבות בסיטואציה כזו ניתן להנות מהחזר מס, משום שבהסתכלות כוללת על כל שנת המס נוצר מצב שבתור שכיר שולם שיעור מס גבוה מדי. זאת משום שבמחצית השנייה של השנה הוקם עסק שהיה הפסדי. בעלי עסקים רבים לא יכולים בעצמם להגיש בקשות להחזרי מס, לא כי טכנית אין אפשרות אלא כי הדברים מורכבים, דורשים חישוב מספרי, מילוי טפסים והבנה מספקת בהיבטים טכניים כמו למשל למי מגישים בקשה להחזר מס, עד מתי להגיש, ומה יש לצרף לבקשה.

    רואה חשבון ברעננה צבר ניסיון רב בהגשת בקשות להחזר מס, והוא יבצע עבורכם את הטיפול בצורה נכונה ומהירה. כך תחסכו זמן יקר, ותקבלו בחזרה כספים מהמדינה.

     

     

     

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים