ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון ברעננה

    העולם העסקי המתפתח והמרוכב של ימינו דורש מכל חברה ובעל עסק לנהל את כספיו בצורה מקצועית ונכונה. מעבר לרצון הטבעי של בעל העסק לנהל את כספיו באופן הנכון ביותר הרי שהחוק מחייב חברות רשומות לנהל את התחום הכספי תחת ביקורת של רואה חשבון ברעננה.

    רואה החשבון מתמחה בתחומים כמו מס, משכורות, ניהול והכנת דוחות, ביקורת ועוד. דברים אלה הינם אקוטיים עבור כל עסק וחברה המעוניינת להמשיך להתקיים בסביבה עסקית תחרותית כמו זו הקיימת בישראל. רואה חשבון טוב הדואג לאינטרסים של הלקוח מסוגל לחסוך לו עשרות ואף מאות אלפי שקלים בשנה, כמו גם להתריע על בעיות בעסק ולמנוע קריסה פוטנציאלית.

    מדוע לפנות אל רואה חשבון ברעננה?

    כאמור שירותיו של רואה חשבון עבור חברה בע”מ הם בגדר חובה, אך גם עצמאיים ושכירים ירוויחו מעבודה צמודה עם רואה חשבון. רואה החשבון יכול לעזור ולייעץ בנוגע לתזרים המזומנים בבית, לסייע בקבלת החזרי מס לשכירים (החזרים העשויים להסתכם בעשרות אלפי שקלים), מיקסום הטבות מס, ליווי עסקי ועוד.

    רו”ח דדוש ענת הינה בעלת וותק של מעל 20 שנים בתחום ראיית החשבון. משרדה מעניק מגוון שירותים הכוללים בין היתר :

    • פתיחת תיק במע”מ ומס הכנסה
    • הנהלת חשבונות שוטפת
    • דיווח שוטף לרשויות כולל דוחות שנתיים עבור מס הכנסה ומע”מ
    • ייעוץ בנושאי מס וחיסכון במס
    • ניהול כספים, משכורות וחשבות
    • דיני עבודה
    • הכנת הצהרת הון
    • ביקורת פנים
    • בדיקת כדאיות כלכלית וייעוץ כלכלי
    • תיאום מס
    • ועוד

    רואי חשבון ברעננה – רואים את המצב הכספי האמיתי של העסק

    לעיתים, בשל מעורבות רגשית בעסק, בעל העסק אינו רואה את התמונה כפי שהיא במציאות. תפקיד משרדינו הוא לשקף באופן הנכון והאמין ביותר את המצב הכספי של העסק ואת הבעיות שעשויות להופיע בעתיד. גם במידה והנכם מתלבטים בנוגע לרכישה או עסקה מסוימת – אנו נעניק לכם חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית באשר לכדאיות העסקה. משרדנו מתמחה בביטול קנסות של מס הכנסה ומע”מ ומציע שירותי ביקור משרדי הלקוח, יחד עם מחירים גמישים המוצעים בהתאם לצרכי הלקוח.

    משרד רו”ח דדוש ענת מעניק את הטיפול המסור והאישי ביותר לכל לקוחותיו כאשר אנו תמיד דואגים לאינטרס האישי שלכם. הצלחת הלקוח היא ההצלחה שלנו, נשמח לעמוד לצדכם בדרך לשגשוג ופריחה כלכלית.

     

    מידע נוסף בנושא

    רואה חשבון ברעננה עוזר להצלחת העסק

    כל חברה טובה וחזקה תלויה במי שמנהל את החשבונאות שלה כך שלא תקרוס או תישאר ללא תזרים מזומנים מספיק. רואה חשבון ברעננה שמלווה כל עסק כזה יודע לכוון את בעל העסק ועובדיו כך שזה לא יקרה לעולם. הפיקוח ההדוק והבקרה, הניהול העסקי והחשבונאי של עסק שנעשים בצורה נכונה ומקצועית על ידי רואת חשבון ענת דדוש מבטיחים לכל עצמאי את החירות והעצמאות שלהן שאף כאשר הקים את העסק שלו.

    כיצד רואה חשבון ברעננה דואג לכם?

    • אם אתם רק מתחילים את דרככם כעצמאים, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי חשבונאי שיסביר לכם היכן אתם עומדים ומה נדרש מכם. אם אינכם יודעים מהו ההבדל בין כל צורת רישום כעצמאי ומהם היתרונות והחסרונות של כל רישום כזה, רואה החשבון יסביר לכם ויכוון אתכם לפתיחת תיק. גם את פתיחת התיק יעשה עבורכם ברשויות המס כדי שהכול ייעשה נכון ותירשמו כמו שצריך, מבלי להגדיר את עצמכם בטעות בתחום הלא נכון.
    • ניהול העסק בצורה בטוחה ובריאה דור שלקיחת סיכונים מחושבת ורק כאשר יש כדאיות כלכלית. את כל זה רואת החשבון שלכם יכולה לעשות למענכם בכל רגע נתון ובכל שלב שבו תרצו להתרחב. כשיש ניהול נכון של ספרים אפשר להגשים תכניות וגם להתרחב. לפני כל צעד כזה התייעצו עם משרדה כדי לוודא שאינכם נכנסים לבור תקציבי שלא תדעו לצאת ממנו.
    • דיווחים שוטפים לרשויות המס מחויבים כחוק ואסור לפסוח עליהם. ייעוץ המס של המשרד מלווה אתכם ומבטיח שאינכם עוברים על החוק וצוברים חובות למדינה. על חובות כאלה משלמים קנסות וריביות וחבל מאוד לצבור אותם. כמו כן, זה חוסך מכם חקירות מיותרות שאינכם רוצים, אם אתם מתנהלים נכון עם הרשויות.
    • מסים שמשלמים יכולים להגיע למצב של גביית יתר לפעמים ואת החזרי המס והתיקונים הנדרשים כדאי לעשות עם רואת החשבון.

    משרד רואה חשבון ברעננה – ניהול פיננסי נכון

    ענת דדוש מציעה לכם שירותי רואה חשבון ברעננה, כדי לנהל פיננסית את העסק שלכם בצורה חוקית ובריאה. היא מבצעת למענכם את כל מה שדרוש בהנהלת החשבונות הנדרשת לכם ומדווחת לרשויות ולגופים נוספים כחוק בשמכם ולמענכם בכל ימות השנה.

    שירותים הזמינים אצל משרד רואה חשבון ברעננה

    שירותיו של רואה חשבון ברעננה יכולים לשחרר אתכם להתרכז בניהול העסק שלכם, כך שתוכלו להתמקד בעבודה השוטפת ובמתן שירות איכותי ללקוחותיכם. זכרו תמיד לבחור ברואה חשבון העוסק בכל התחומים הדרושים לכם, וודאו מול משרדם כי הם יכולים להעניק לכם את השירות המלא לו אתם זקוקים. חלק קטן מעיסוקיו של רואה חשבון ברעננה הם:

    • ייצוג וניהול משא ומתן מול הרשויות – אין ספק כי התמודדות עם מס הכנסה, מע”מ והמוסד לביטוח הלאומי יכולה להיות לעיתים מייגעת אם עושים את זה באופן עצמאי. רואה חשבון מיונן מכיר את כל הנפשות הפועלות באזורכם, כך שהטיפול הנכון בתהליכים בירוקרטיים שונים נמצא בידיים טובות.
    • יעוץ, תכנון והדרכה מלאה בפתיחת עסק חדש  עבודה לצד רואה חשבון תקל את ההתמודדות שלכם על הצעד הגדול של פתיחת עסק חדש. כאן תוכלו לקבל הדרכה מלאה הכוללת מתן כלים לניהול פיננסי נכון, פתיחת תיקים ברשויות המס וייצוג בית העסק אל מול מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי. כך תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש על מנת להובילכם אל ההצלחה אליה אתם שואפים.
    • משכורות וחשבות שכר – במידה ואתם מעסיקים עובדים, כבר נתקלתם במטלה הכבדה שמחכה לכם כל חודש, והיא משכורות. את כל התשלומים שמגיעים לעובדיכם, תשלומי הפנסיה וביטוח לאומי יש לנהל ולהעביר למקומות הנכונים. חשבת שכר יכולה לעזור לכם רבות בתחום ולהוריד מכם את המשימה הזו.

    רואה חשבון ברעננה: להסתייע בליווי פיננסי מקצועי

    אין ספק, המציאות בה אנו חיים הינה מורכבת ומאתגרת, כאשר חלק בלתי נפרד משגרת יומנו מתבסס על ניהול מוצלח של הכספים שלנו. עם זאת, נדגיש כי לא כולנו מצליחים להתמודד עם עבודת הניהול של היבט זה כנדרש. אין זה אומר שעלינו להישאר לבדנו עם התסכול, להיפך. למעשה, בזכות שיתוף פעולה מקצועי עם רואה חשבון ברעננה תוכלו לבצע את הסדר הדרוש.

    באילו תחומים תוכלו להתייעץ בכל הנוגע אל ראיית חשבון? ביצוע בדיקת כדאיות כלכלית הינה דוגמא בולטת לכך. כאשר אנו מדברים על דוגמא זו, הכוונה היא לבירור היתכנות העסקית והכלכלית של מיזם חדש או קיים. במילים אחרות, כדי שתוכל ולהשקיע את מיטב כספם וזמנכם בפרויקט כדאי, יש לבדוק זאת היטב – תוך בחינה מעמיקה מצידו של רואה חשבון מקצועי.

    מעוניינים לפנות אל רשויות המס? גם במצבים אלו ניתן לפנות אל רואה חשבון. בין אם מדובר בפניה אל מס הכנסה, הביטוח הלאומי או שמא למחלקות אחרות, חשוב ביותר לקבל את הייצוג הפיננסי המקצועי ביותר. כך, ההתנהלות תהיה עניינית, איכותית ויעילה.

    משרד רואי חשבון ברעננה

    חשיבותו של רואה חשבון ברעננה היא רבה. שכן, בזכות שירותיו המקצועיים, אנו נוכל להתמודד עם כל אתגר פיננסי על הצד הטוב ביותר. מעוניינים לחסוך בתשלומי המס? ברצונכם לבצע בדיקת כדאיות כלכלית? זקוקים לחוות דעת של מומחה? שירותים כלכליים אלו ורבים אחרים ניתן יהיה לקבל אצל ענת דדוש רואת חשבון. משרד זה הינו מהמובילים בארץ בתחום הייעוץ והליווי הפיננסי. כמו כן, משרד זה חורט על דגלו את ערכי המצוינות, המקצועיות כמו גם מתן יחס אישי ומכבד לקהל לקוחותיו.

    משרד רואי חשבון ברעננה שרואה אותך

    תחום הפיננסים הוא עולם ומלואו, כאשר הוא כולל מגוון תקנות סעיפים ותת סעיפים. בהתאם, כדי שתוכלו לקבל את המענה הדרוש, רצוי להסתייע בעזרתה של יד מכוונת כדוגמת ענת דדוש רואת חשבון. אין ספק, בזכות שיתוף פעולה מקצועי זה בשילוב עם יחס אישי תגיעו אל דרך המלך.

    רואי חשבון ברעננה

    רואה חשבון ברעננה יכול לעזור להקל על ניהול העסק שלכם ולהביא אותו לצמיחה מלבלבת. בעת ליווי צמוד של רואה חשבון וותיק בתחום תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את הייעוץ המקצועי ביותר, הניירת שלכם תנוהל על הצד הטוב ביותר ומשא ומתן עם הרשויות יהפוך לחלום רע מרוחק. ענת דדוש, רואת חשבון מסורה ומנוסה עומדת לשירותכם ותשמח להדריך אתכם על כל ההתנהלות הדרושה לאורך כל השנה.

     

    ניהול ספרים

    כל עסק וחברה חייבים להתנהל בצורה מחושבת, מדויקת ושקולה בכל הנוגע לכספים, תשלומים והוצאות. במשרד של ענת דדוש אורת חשבון ניתן לקבל שירות של הפקת דוחות וניהול ספרים. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל הנושאים החשובים מתועדים ורשומים לפי חוק.

     

    משרד רואה חשבון ברעננה

    בעלי עסקים ברעננה, מבינים כמה חשוב שירות רואה חשבון מקצועי. כזה שאמור לבצע את כל הפעולות החשבונאיות בעסק באחריות ובהצלחה. לתת להם לעשות את מה שהם טובים בו בראש שקט ולהביא את העסק לצמיחה. תוכלו לפנות אל רואת החשבון ענת דדוש, לפרטים.

    מחפשים משרד רואה חשבון ברעננה?

    בעלי עסקים ברעננה וסביבתה. בין אם אתם עסק קיים עסק חדש או סטארט אפ. משרד רואה חשבון ברעננה יוכל לתת לכם את כל השירותים הנדרשים. כדי שתוכלו להתנהל נכון חשבונאית, לממש את הפוטנציאל העיסקי שלכם ולגרום לעסק לצמוח. עסק בתחילת דרכו- יקבל ליווי והדרכה בכל תהליך פתיחת התיקים. יברר מהן ההכנסות הצפויות. איזה סוג עסק יש לפתוח עוסק פטור או מורשה לכל עסק יש את ההיבטים שלו והמיסויים שנדרשים עבורו. רואה חשבון ידע לאפיין את הפוטנציאל  העיסקי ולמצות את הזכויות הקיימות מול הרשויות. עסק קיים- לכל עסק קיים יש אפשרות להתייעל ולקבל ליווי צמוד. רואה חשבון יעשה סדר בניירת,מעבר לתפקידו הוא יכול לתת ייעוץ עסקי מקיף. ולתת שירותים מקיפים נוספים כמו הנהלת חשבונות יעוץ מס וטיפול בענייני שכר.

    רואה חשבון איכותי הוא נכס

    רואה חשבון טוב הוא נכס לחברה, לפני בחירת רואה חשבון, כדאי לקבל המלצות לקרוא ביקורות ולבחור את הרואה חשבון שהכי התחברתם אליו. כך תוכלו לתת בו אמון מלא ולהתנהל מולו בשקיפות וביעילות. ענת דדוש היא רואת חשבון כזו, פנו אליה עוד היום.

     

    משרד רואה חשבון ברעננה יאפשר לבעלי עסקים באזור לקבל שירותים שונים. בינהם:

    • פתיחת חברה בע"מ תהליך רישום חברה דורש ידע מקצועי רו"ח מסייע בכל התהליך ופותח תיקים ברשויות השונות.
    • טיפול בכל ענייני המיסוי. מיסוי אישי- הכנת דוחות אישיים והצהרות הון. מיסוי חברות- קשר ישיר מול מס הכנסה הכנה והגשת דוחות של החברה. תכנון מס במסגרת החוק. ביצוע החזרי מס. מיסוי תאגידים קבלנים ועוד.
    • טיפול במאזן רבעוני ושנתי, הצגת הנכסים וההתחייבויות, דוחות רווח והפסד עריכת דוחות כספיים ודוחות מאוחדים. ביאורים חשבונאיים ודוחות לדירקטוריון.
    • ביצוע ביקורת פנימית שמטרתם לבחון את יעילות החברה להעריך סיכונים לאתר בעיות ולפתור אותם.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים