ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    מתן חוו”ד מומחה

    מעת לעת, נדרשים לקוחותינו להגיש אישורי רואה חשבון לגורמים שונים.

    אישורים אלה נדרשים בין היתר למוסדות בנקאיים לצורך אישור בקשות אשראי מבנקים, לעורך דינו של הלקוח לצורך ביסוס טענה משפטית כלשהי, לספק או נותן שירות כתנאי להתקשרות, למפרסמי מכרזים ולמזמיני עבודות ציבוריים או פרטיים לצורך ביסוס עמידת הלקוח בתנאי הסף של המכרז וכיוצא באלה.

    בשל האחריות המקצועית המוטלת על כתפי רואי החשבון במתן האישורים השונים, נקבעו כללים מקצועיים על ידי לשכת רואה החשבון בישראל (גילויי דעת), שמטרתם תיאום ציפיות ממקבל האישור אל מול הבדיקות המדגמיות בהן נקט רואה החשבון בטרם אישר את המבוקש.

    בנוסף לאישורי רואה חשבון, נדרש הלקוח לעיתים גם לדוחות מיוחדים של רואי חשבון. המדובר למעשה בחוות דעת רואה חשבון על דוח שהוכן על ידי הלקוח והוגש לבדיקתו של הרו”ח. חוות הדעת מנוסחת באופן דומה לחוות דעת רו”ח על דוחות מבוקרים ואף היא מסויגת בכללים המקצועיים החלים על רואי החשבון, תוך ציון אופי הבדיקות שנעשו, לרבות עובדת היותן מדגמיות וכדומה.

    משרד רואי חשבון בנתניה ענת דדוש רואת חשבון ומשרדה מספקת ללקוחותיה אישורי רואה חשבון ודוחות מיוחדים של רו”ח, על פי הצורך ואנו מקפידים לערוך את הבדיקות הנדרשות תוך זמן קצר, ככל שניתן, וזאת תוך יישום הכללים המקצועיים שהוכתבו על ידי לשכת רואי החשבון בישראל והכל במטרה לתת ללקוחות שרות איכותי, מקצועי ותמיד בזמן.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים