ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    שירותי הנהלת חשבונות

    ענת דדוש רואת חשבון והמשרד שברשותה מעניק מגוון רחב של שירותי הנהלת חשבונות:

    • הנהלת חשבונות חד צידית – רישום הוצאות והכנסות בספר תקבולים ותשלומים כמתחייב בחוק.
    • הנהלת חשבונות כפולה – הכוללת התאמות בנקים, לקוחות, ספקים, כרטיסי אשראי וכו’. הנהלת חשבונות כפולה מאוד מועילה לבעל העסק כדי לדעת מה מצבו מבחינת הבנק, חובות לקוחות קיימים, חובות לספקים או חשבוניות שחסרות מספקים וכדומה.
    • הנהלת חשבונות גם לעוסקים פטורים – לצורך עריכת הדוחות השנתיים – משרדנו מטפל גם בעוסקים פטורים בצורה שוטפת או רק בסוף השנה לצורך הגשת הדו”ח השנתי למע”מ ולמס הכנסה.
    • דיווחים שוטפים לרשויות המס – על פי הנהלת החשבונות, נערכים דוחות תקופתיים בליווי תשלום/החזר למע”מ, תשלומי מקדמות למס הכנסה, תשלומים ניכויים למס הכנסה ולביטוח הלאומי.
    • כמו כן, משרדנו מנהל מעקב שוטף על סכום המקדמות המשולמות למס הכנסה וזאת במטרה למנוע תשלומי מס עודפים, המכבידים על תזרימי המזומנים של העסק מחד או תשלומי מס חסרים אשר יצרו חבות מס גדולה עם הגשת הדוחות השנתיים, מאידך.
    • מעקב אחר שלמות הוצאות והכנסות – ביקורת שמאוד חשובה לחישוב תזרים המזומנים של העסק וכדי לדעת האם העסק ברווח או בהפסד בכל תקופת דיווח וגם במצטבר מתחילת השנה. ביקורת זו נעשית באופן שוטף לבדיקה שכל ההכנסות וההוצאות אכן נרשמו בהנהלת החשבונות.
    • חשוב לזכור שכל הוצאה שווה כסף שכן הדבר מהווה חסכון בתשלום המס.
    • דוחות רווח והפסד חודשיים, רבעוניים וכו’– דוחות רווח והפסד תקופתיים ללקוח.
    • על פי דוחות אלה, ניתן לבחון באופן שוטף את רמות הפעילות והרווחיות של העסק והם מהווים את אחד מכלי הבקרה על הפעילות העסקית.
    • ייעוץ וליווי – בדבר הוראות ניהול ספרי חשבונות על פי החוק.

    בזכות שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים, תוכלו לחשב ולהנפיק את תלושי השכר של העובדים, להנפיק את הדו”חות הניהוליים, לערוך תחשיב סוציאלי ועוד. כך, תוכלו לנהל את העסק או החברה שלכם בהצלחה רבה. כדי ששירותים אלו יתבצעו כראוי ובדיוק מרבי, מומלץ לפנות אל משרדה של ענת דדוש רואת חשבון. משרד זה מציע לקהל לקוחותיו ליווי וייעוץ מקצועי, אמין ומסור.

    ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך

    חלק הכרחי בניהול עסק וחברה הינו הנהלת חשבונות. עובדים כעצמאיים או מנהלים חברה בע”מ? כדי שהחשבונות יתנהלו על הצד הטוב ביותר, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם ענת דדוש מנהלת חשבונות מקצועית.

    תפקידה של מנהלת חשבונות מקצועית הוא משמעותי ביותר עבור כל עסק וארגון. לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות כיצד עולם העסקים הישראלי משגשג – ואין זו הפתעה כלל וכלל. בין אם מדובר בענף המזון, הרפואה או שמא מדובר בענף מסוג אחר – מנהלים ועובדים רבים מזהים את חשיבותה של ראיית החשבון להצלחת העסקים. מתכננים לצאת לדרך עצמאית ולפתוח עסק חדש? זקוקים לייעוץ עסקי וכלכלי? שירותים אלו ואחרים תוכלו לקבל מענת דדוש רואת חשבון. מומחית זו מחזיקה בידע, הניסיון וההכשרה הדרושים לביצוע המשימות – על הצד הטוב ביותר.

    מידע נוסף בנושא

    שירותי הנהלת חשבונות לחברות

    עבודתם של רואי חשבון חשובה ביותר למגוון חברות ועסקים. בין אם מדובר מניהול הבקרה התקציבית ועד שירותי הנהלת חשבונות, כדי לקבל את המענה המדויק ביותר, כל שעליכם לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. ענת דדוש מחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה בעיסוק זה. כמו כן, היא משמשת כחברה בלשכת רואי החשבון של ישראל.

    שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים

    כל יום והעסקה שלו, כל יום וההוצאות וההכנסות שלו בכל עסק בישראל. שירותי הנהלת חשבונות, הניתנים בצורה ראויה ומקצועית, אמורים לטפל בהן מבלי לאבד אף שקל ומבלי לעשות בלגן בפנקסי החשבוניות. רואת חשבון ענתי דדוש מציעה לכם שירותים אלה בצורה מקצועית וקפדנית, כמיטב המסורת של המשרד שלה. היא עובדת עם עסקים כבר שנים רבות ועוקבת אחר פעילותם כדי לספק להם את כל השירותים השוטפים שהם זקוקים להם כחוק.

    מה כוללים שירותי הנהלת חשבונות?

    • כל בעל עסק שאינו מתמצא ברישומים מסודרים ובניירת הבירוקרטית שנדרשת על פי חוק, יכול ללכת בקלות לאיבוד בכל שלל הדרישות לניהול חשבונות. כדי לוודא שהוא אוסף חשבוניות וקבלות כחוק ומוציא אותם כנדרש, רואת החשבון שלכם דואגת להעברת המסמכים והטפסים בזמן ולאיסוף כל הניירת הנדרשת מדי תקופה. כל זה כדי להבטיח שהדיווחים שלכם לרשויות המס יהיו כחוק.
    • ניהול החשבונות דורש גם תשלומים שיועברו בזמן ולא רק מעקב ובקרה אחר התקבולים. תשלומים נדרשים לרשויות המס כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף, וכל איחור גורר אתו קנסות וריבית שאינכם צריכים לשלם אם אתם עובדים נכון. בשביל זה יש שירותים כאלה שדואגים להסיר מעליכם את העול הזה של רישומים ודיווחים בזמן.
    • הגשת דוחות למס הכנסה והעברת תשלומים לבנקים ולספקים שלכם מחייבים ניהול ניירת וגם מעקב אחר כל סכום כסף שיוצא מכם לשם. גם את זה בודקים אצל רואת החשבון שלכם.
    • טיפול בעובדים שלכם ותשלום משכורות הם חלק מהנהלת החשבונות וחשבות שכר ואת זה חובה לוודא שזה נעשה נכון ובזמן.

    שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים וגדולים

    כדי לנהל עסק בדיוק וביעילות יש לעקוב אחר תזרים המזומנים ולנהל רישום שלהם. כדי לעשות זאת שוכרים שירותי הנהלת חשבונות ממקצוענים כמו רואת חשבון ענתי דדוש, שמבטיחה לכם את הניסיון המקצועי שלה. הידע שלה מקיף ומבטיח את הניהול הנכון והיעיל של העסק שלכם, זאת מבלי להיקלע לחובות ולהימנע מתשלום מסים והתחייבויות בזמן. זוהי הדאגה הראשונה שלה כרואת החשבון שלכם לוודא שהכול מתנהל כשורה בשוטף ובדיווחים השנתיים והתקופתיים שלכם כחוק.

    ניהול חשבונות ע”י רואת חשבון מובילה

    ניהול חשבונות מתעסק בריכוז כלל ההוצאות וההכנסות שביצעתם בעסק במהלך החודש, שאת על מנת שתוכלו לשלם את מקדמות המס שלכם לרשות המיסים. כיוון שלכל הכנסה והוצאה יכולים להיות כללי רישום שונים, הרי שלניהול חשבונות יש כללים שונים לעסקים שונים, כך שאין ספק כי איש מקצוע אמין יכול לעזור לכם לעשות סדר בבלגן. ענת דדוש רואת חשבון בעלת ניסיון עשיר בתחום יכולה לעזור לכם להתנהל בצורה נכונה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הפן הכלכלי של העסק שלכם נמצא בידיים טובות.

    ניהול חשבונות – תפקיד חשוב בכל עסק

    אדם המתעסק בתחום ניהול חשבונות יכול להשפיע בצורה משמעותית על הצלחת העסק. ועל כן חייבים לשים לב את מי בוחרים למלא את תפקיד זה.

    • בכל ארגון, מכל סוג שהוא, מתרחשת פעילות כלכלית- הוצאות והכנסות, כל עסק מצריך התעסקות בניהול חשבונות. בחירה הנכונה היא באדם בעל ניסיון מוכח בתחום, זאת על מנת להימנע משגיאות עתידיות שעלולות לעשות כסף למנהלי העסק.
    • הרישום של מנהל החשבונות חייב להיות מדויק ומפורט, הרי שעבודתו למעשה עוזרת לתכנן את העתיד הכלכלי של העסק. הדוחות שהוא מפיק חייבים להתבצע באופן מקצועי, ללא שום טעויות או פגמים, הרי דוחות אלו מוכרים לצורכי מס וטעויות בהם עלולות לגרום נזק בעסק מבחינה כלכלית.
    • אדם העוסק בניהול חשבונות של חברה חייב להיות אמין וישר. הרי הוא מקבל גישה לכל הפרטים האישיים של הבעלים והעובדים, המהלכים השונים בבית העסק, וכל מידע סודי שלו. כן שעבודתו יכולה להשפיע בצורה ישירה על העסק, זה חייב להיות אדם בעל יושרה ונאמנות מוחלטת לעסק שלכם.

    ניהול חשבונות לעסקים

    זה ברור מאליו כי ברגע שאנחנו מדברים על כסף, אך ורק אנשי מקצוע צריכים לעסוק בכל הקשור לניהולו, רישום חשבונאי שלו ודיווחים לרשויות המס. ענת דדוש רואת חשבון, מספקת שירותי ניהול חשבונות אמין לצד ראיית חשבון ודיווחים למס הכנסה, מע”מ והרשות לביטוח לאומי. תוכלו לקבל שירות מלא של ייעוץ פיננסי והתאמה של סל שירותים המתאימים לבית העסק שלכם בצורה מושלמת.

    הנהלת חשבונות בנתניה

    בזכות שירותי הנהלת חשבונות בנתניה, כל עסק, ארגון וחברה יוכלו להתנהל כראוי אל מול רשויות המס. כמו כן, שירותים מקצועיים אלו יסייעו רבות בכל הנוגע אל התשלום לספקים, ביצוע התשלום המדויק לעובדים, ביצוע ניהול אחראי על מלאי המוצרים וכן הלאה. עובדים במרכז הארץ? מעוניינים גם אתם בשירותים אלו? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. משרד מקצועי ומרשים זה מציע ללקוחותיו את הייצוג, הסיוע והליווי המקיף ביותר בכל הנוגע אל התנהלות מול רשויות המס, ביטול קנסות, עריכת דוחות שתיים, בדיקת כדאיות כלכלית ועוד.

    הנהלת חשבונות בנתניה – לפנות אל המומחים בתחומם

    ככל שחולפות השנים, כך אנו מבינים מהן הנטיות הטבעיות שלנו ובאילו תחומי עיסוק אנו מתעניינים. אחד המקצועות המרתקים והמורכבים ביותר הינו תחום הכלכלה והפיננסים. מדובר בעולם ומלואו, כאשר ביצוע הנהלת חשבונות הוא חלק בלתי נפרד מכך. במילים אחרות, וכאשר אנו מדברים על שירותי הנהלת חשבונות, הכוונה היא, הין היתר, אל ביצוע הנהלת חשבונות חד-צידית או כפולה, דיווחים קבועים לרשויות המס השונות, ביצוע מעקב אחר שלמות הוצאות והכנסות, ביצוע דוחות רווח והפסד מדי חודש בחודשו וכן הלאה.

    גרים במרכז הארץ? בעלי עסק וזקוקים לשירותים משמעותיים אלו? כעת, בבואכם לחפש אחר בעלי מקצוע אלו, יש לברר מספר נקודות עיקריות. כמו מה למשל? החל מההכשרה בה הם מחזיקים, הניסיון והרקע שלהם בתחום עיסוקם, הסבלנות שלהם בעת המענה על השאלות ועוד – כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי ההתנהלות הפיננסית של העסק שלכם בידיים הנכונות.

    בהתאם לשירותים להם תזדקקו, כך תוכלו לקבוע מול המשרד הרלוונטי האם מדובר בשיתוף פעולה חד-פעמי או שמא הוא יהיה קבוע וממושך.

    הנהלת חשבונות בנתניה: לסייע בנושאים שונים

    תחום הנהלת חשבונות הינו עולם ומלואו, שכן הוא דורש בקיאות במגוון תחומים הנוגעים אל שכירים ועצמאיים כאחד. על אילו תחומים מדובר? נבחן את חלקן כעת:

    • החזר מס הכנסה לשכירים – על עובדים בארץ לשלם מס הכנסה בסכומים משתנים. עם זאת, ישנם מקרים בהם עובדים אלו משלמים סכומים גבוהים – מעבר למה שעליהם לשלם לפי החוק. במקרים אלו, יש להגיש בקשה לקבלת החזר. פעולה זו ניתן לבצע עד שש שנים מסיומה של שנת המס הרלוונטית. עם זאת, ולאור הנהלים השונים, כמו גם חישוב הריבית לה אתם זכאים – חשוב לפנות אל רואי חשבון מומחים.
    • ייעוץ וליווי כלכלי – שכירים רבים מעוניינים להגשים את עצמם בהיבט התעסקותי ולצאת לדרך עצמאית. כדי שתהליך מרגש זה יתבצע כראוי, חשוב לפנות אל איש מקצוע אשר שיסייע לכם. החל מפתיחת תיק אצל רשויות המס, ייעוץ בכל הנוגע אל המערכת הבנקאית ועוד – שירות זה יסייע לכם רבות ללא כל ספק.

    משרד הנהלת חשבונות בנתניה – לשתף פעולה עם אנשי מקצועי

    חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו מתבסס על התנהלות כלכלית מאוזנת. עם זאת, לא תמיד אנו מחזיקים ביכולות או בהבנה הדרושים לכך. בין אם מדובר בביצוע תיאום מס, בירור החזרי מס לשכירים או שמא מדובר בייעוץ בתחומים פיננסיים אחרים, לעיתים קרובות אנו נזדקק לייעוצו המקצועי של משרד הנהלת חשבונות בנתניה.

    בבואכם לחפש אחר משרד הנהלת חשבונות מקצועי, חשוב ביותר לפעול בהתאם למספר נקודות עיקריות. ראשית כל, חשוב להתעניין בהכשרתם של העובדים במשרד, האם הם מחזיקים בניסיון רב בתחום עיסוקם וכמובן – נמליץ לשוחח עמם מעט. דרך שיחה זו, תוכלו לעמוד על מידת הכימיה ביניכם והאם אנשי מקצוע אלו הינם סבלנים דיים.

    מעבר לכך, חשוב לשאול אילו שירותים פיננסיים הם מעניקים. החל ממתן חוות דעת של מומחה לצורך דיון משפטי, בדיקת כדאיות כלכלית, פתיחת תיק ברשויות המס ועד ביצוע ביקורת של דוחות כספיים – יש לברר זאת מבעוד מועד.

    מנהלי חשבונות בנתניה שעושים לכם סדר

    כל עסק טוב נשען על ניהול אחראי ואמין של הכספים שלו. שירותי הנהלת חשבונות בנתניה שדואגים לעסק שלכם מבטיחים לכם שתוכלו לעשות זאת. ענת דדוש מוודאת שהעסק שלכם עובד כחוק ומנהל את הכספים שלו כפי שצריך, כדי להבטיח את היציבות שלו ואת הפעילות המקצועית שלו לשנים רבות. בשביל זה הגשמתם חלום והקמתם עסק וענת דדוש מבטיחה שהוא יתקיים על הצד הטוב ביותר.

    ניהול עסקים דורש הנהלת חשבונות בנתניה

    • מהרגע שאתם מקימים את העסק שלכם ועד שאתם מתרחבים ועושים כל מה שנדרש כדי לחזק אותו, נחוצה לכם הנהלת חשבונות אמינה ואחראית, מקצועית וקפדנית. מלבד הגשת דוחות בזמן ותשלום מסים, עליכם לדעת גם בכל שלב היכן אתם עומדים מבחינת הכספים שמגיעים לכם ויוצאים מכם. את כל זה תוכלו לקבל מרואת חשבון טובה ומנוסה שגם תטפל בעסק שלכם.
    • ליווי מקצועי כולל גם ייעוץ מס לצרכים השונים שלכם, כדי לוודא שתשלמו בדיוק מה שאתם חייבים ולא יותר מדי. זה אומר שאתם צריכים להגיש דוחות בזמן אבל גם לדאוג שכל הניירת המתאימה תגיע לרואת החשבון שלכם כדי שתוכל לעבוד אתה. הדיווחים לרשויות המס נעשים כחוק ובזמן כשאתם טרודים בניהול העסק שלכם ובעבודה על המוצרים והשירותים שלכם. אתם דואגים ללקוחות, רואת החשבון דואגת שתוכלו להמשיך לעבוד בשבילם.
    • בכל עסק יש רגע שבו צריך לעשות סדר ולהבין היכן אתם עומדים. זה בדיוק מה שהנהלת חשבונות טובה ומסודרת דואגת לו. כך תוכלו לקבל דיווחים ובקרה מסודרת ועקבית אחר תנועת הכספים שלכם.
    • ייעוץ עסקי שבודק לכם כל היתכנות כלכלית וכדאיות פיננסית לכל צעד מקצועי שאתם רוצים לבצע הוא עוד שירות שתוכלו לקבל כחלק מהנהלת החשבונות שלכם.

    הנהלת חשבונות בנתניה עושה לכם סדר בעסק

    עצמאים זקוקים לשירותים מקצועיים של הנהלת חשבונות בנתניה, כדי לעמוד בדרישות החוק ולשלם מסים בזמן, אבל גם כדי לדעת מהו מצבם הפיננסי בכל שלב. כדי לפעול ולממש את התכניות לעסק שלכם, ענת דדוש מציעה לכם שירותי ראיית חשבון והנהלת הפיננסים שלכם בכל ימות השנה. השירותים כוללים ייעוץ ומעקב, ליווי ובקרה, והגשת דוחות ועוד הרבה פונקציות חשבונאיות שמבטיחות שהעסק שלכם מתנהל כשורה.

    שירותי הנה"ח לעסק

    עבודת הנהלת החשבונות היא משמעותית ביותר להצלחתו של כל עסק. בהתאם, כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר, מומלץ ליצור קשר עם ענת דדוש רואת חשבון. משרד זה פועל מתוך אהבה למקצוע כמו גם נחישות רבה.

    רואה חשבון בנתניה הוא אדם שהוסמך על פי חוק לעסוק במקצוע ראיית החשבון. רואה החשבון אמון על הכנת דוחות כספיים ומתן חוות דעת מקצועית על דוחות אלה. רואה החשבון מטפל בין היתר בנושאים הנוגעים לחשבות, מיסים וניהול כספים של חברות ועסקים.

    כל רואה החשבון מספק שירות הנהלת חשבונות הכולל רישום בספרים של הוצאות והכנסות, אחראי על הכנת וביצוע דיווחים למס הכנסה ביטוח לאומי ומע”מ, הגשת דוחות שנתיים, הדרכת הלקוח בנושאי הוצאה מוכרת, תכנון מס שוטף ועוד.

    הנה"ח רואה חשבון שנותן שירות מקצועי ואדיב

    לאור כל זאת, אין ספק שתפקידו של רואה החשבון הוא משמעותי ביותר. אם גם אתם זקוקים לייעוץ כלכלי, ליווי בעת החזר מס, הכנה ובקרת תקציבים או בנושאים אחרים – מומלץ לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. צוות המשרד שלה מחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים לכל משימה ושאלה. כמו כן, הם מעניקים לקהל לקוחותיהם שירות אישי ואדיב.

    שירותי הנה"ח מקיפים

    ניהול ההיבט הכלכלי של חיינו דורש סבלנות, הבנה וידע משמעותי. כדי שתוכלו גם אתם לזכות בשקט נפשי בתחום זה, מוזמנים ליצור קשר עם ענת דדוש רואת חשבון. משרד זה הינו מהמובילים בארץ בתחום הליווי והייעוץ הפיננסי. כמו כן, עובדי המשרד מציעים לקהל לקוחותיהם שירות מרשים ואיכותי.

    ניהול חשבונות

    ניהול חשבונות או הנהלת חשבונות הינו תחום העוסק בתיעוד הפעילות הפיננסית של כל ישות חשבונאית החייבת ברישום. תנועות אלה כוללות מכירה, רכישה, קבלות והכנסת שונות של החברה או העסק. שיטות הרישום המקובלות הן הנהלת חשבונות חד צדית והנהלת חשבונות דו צדית. הנהלת החשבונות מתבצעת על ידי מנהל חשבונות אשר לרוב עובד תחת רואה חשבון . שירות הנהלת חשבונות מוצע כחלק מהשירותים של כל משרד רואה חשבון. בסוף כל תקופה חשבונאית על מנהל החשבונות להעביר לרואה החשבון מאזן בוחן סופי אשר מכיל עסקאות ורישומים השייכים לתקופה המדוברת.

    ניהול חשבונות מקצועי ונכון

    כאמור ניהול החשבונות ודיווחים תקופתיים הם רק אחד מן השירותים אשר מעניק רואה חשבון. משרד “דדוש ענת – רואת חשבון” מציעה לקוחותיו ליהנות ממעטפת חשבונאית מקיפה הכוללת :

    • הנהלת חשבונות לעוסקים פטורים – לצורך עריכת הדוחות השנתיים – משרדנו מטפל גם בעוסקים פטורים בצורה שוטפת או רק בסוף השנה לצורך הגשת הדו”ח השנתי למע”מ ולמס הכנסה.
    • פתיחת תיקים ברשויות המס – שירות הנועד עבור עסקים חדשים המעוניינים להירשם כחוק.
    • ייעוץ כלכלי וליווי עסקי – שירות המאפשר לכל בעל עסק לקבל דעה אובייקטיבית של איש מקצוע על מצב העסק. כך ניתן לקבל החלטות בצורה מושכלת ונבונה יותר.
    • דיווחים שוטפים לרשויות המס – על פי הנהלת החשבונות, נערכים דוחות תקופתיים בליווי תשלום/החזר למע”מ, תשלומי מקדמות למס הכנסה, תשלומים ניכויים למס הכנסה ולביטוח הלאומי
    • ביקורת דוחות כספיים – אחד הנושאים החשובים ביותר עבור כל חברה אשר חייבת על פי חוק להגיש מאזן מבוקר בסוף כל שנה. כמו כן מסקנות הדו”ח מפנות את תשומת לב ההנהלה לנושאים מהותיים בעסק שיש לטפל בהם.

    ניהול חשבונות עם ענת דדוש ושוכחים מן הדאגות

    ניהול עסק כרוך באינספור דברים שיש לטפל בהם ללא הרף. אחד מהדאגות שתוכלו לחסוך לעצמכם היא התמודדות עם ניירת הקשורה לעריכת דוחות ודיווחים לרשויות השונות. פניה למשרדינו תבטיח כי הדוחות יטופלו בזמן כך שלא תקבלו קנסות וכי הדיווח יתבצע באופן מסודר ומדויק. משרדינו ישמח ללוות אתכם באופן אישי לכל אורך הדרך להציע ייעוץ וליווי בנושאי הניהול השוטף של העסק. המשרד מתמחה בביטול קנסות של מס הכנסה ומע”מ ומציע שירותי ביקור משרדי הלקוח. אנו מעניקים מחירים גמישים לכל צרכי הלקוח ועוזרים למשפחות לאזן בין הכנסות להוצאות.

    שירותי הנהלת חשבונות: לעבוד עם מקצוענים

    עובדים רבים בארץ נהנים לעבוד כשכירים. וזאת, לאור העובדה שהם אינם צריכים להקדיש משאבים רבים לצורך ניהול העסק ולזכויותיהם השונות כעצמאיים. עם זאת, רבים מעוניינים בכל זאת לממש את עצמם מבחינה תעסוקתית – ולצאת לדרך חדשה. חשוב לציין כי המעבר משלב זה לשלב של פתיחת עסק וניהולו דורשים, בין היתר, שירותי הנהלת חשבונות.

    סיוע משמעותי זה יתבצע על ידי רואה חשבון בעל הכשרה וניסיון מתאימים. מה כולל תפקידו של מומחה זה? נציין זאת בנקודות הבאות:

    • עריכת תחשיבים סוציאליים
    • הכנת שכר
    • דו”חות ניהוליים
    • שיתוף פעולה מול רשויות המס
    • תכנון מס
    • ניהול תזרים המזומנים
    • ועוד.

    כמו כן, ישנן דקויות בכל הנוגע להנהלת חשבונות של עוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות בע”מ. בשל כך, בבואכם לחפש אחר רואה חשבון המספק שירות זה, יש לברר מולו מהו תחום התמחותו ולאילו עסקים וחברות הוא מסייע. כמו כן, רצוי לברר מהי רמת זמינותו של עובד זה, האם הוא סבלני ומאזין לכל שאלה שאתם מעלים והאם ההסבר שלו מפורט.

    בנוסף, בבואכם לפנות אל משרד המתמחה בניהול חשבונות, מומלץ לברר מהי הכשרתם של העובדים, הניסיון שלהם ומה כולל תהליך העבודה המשותף. בהתאם לפרטים חשובים אלו ואחרים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את השירותים המקצועיים ביותר.

    תפקידה של מנהלת חשבונות מקצועית

    רבים מאתנו שואפים לממש את הפוטנציאל שלנו – ולצאת לדרך עסקית חדשה; דרך עצמאית אשר תאפשר לנו להגשים את החזון שלנו כמו גם לבצע בעצמנו את ההחלטות החשובות באמת. במקביל לכך, כדי שהעסק בבעלותנו יתנהל על מי מנוחות, יש לשתף פעולה על מנהלת חשבונות מקצועית בעל ההכשרה והניסיון הדרושים. באילו מקרים תוכלו לשתף פעולה עם מומחית זו? נסקור בקצרה את חלקם:

    • בקרה תקציבית – כל עסק המעוניין להגדיל את הכנסותיו, צריך לנהל ולפקח על התקציב שלו. במילים אחרות, החל מגיבוש העקרונות של הבקרה התקציבית, יישום עקרונותיה ועוד – כדי שניתן יהיה לעקוב כראוי אחר הכספים של העסק – מומלץ לשתף פעולה עם המומחים.
    • שירותי הנהלת חשבונות – בין אם אתם בעלי עסק קטן או שמא בבעלותכם חברה גדולה, כדי לנהל את העסקים שלכם כראוי, עליכם להעסיק מומחה בהנהלת חשבונות. תפקיד זה כולל ביצוע מגוון משימות; פעולות הכוללות, בין היתר, את הדיווח השוטף לרשויות המס, הפקת תלושי משכורת, מעקב אחר ההוצאות וההכנסות ועוד.

    משרד הנהלת חשבונות בנתניה

    עובדים עצמאיים בנתניה המנהלים עסק פעיל עסוקים מאד בניהול ותחזור העסק. אין להם זמן להתעסק עם כל העניינים החשבונאיים. קבלות, חובה זכות ספקים ועוד. לכן, הם שוכרים משרד הנהלת חשבונות  בנתניה שיסייע להם בניהול הפעילות החשבונאית השוטפת. מעבר לזמן ניהול חשבונות דורש הרבה ידע מקצועי. מנהל חשבונות עובר הכשרה ומבחנים מקיפים עד שהוא מוסמך לבצע פעולות של הנהלת חשבונות לעסק. לכן הוא יכול לתת את המענה הכי מיטיב ומקצועי עבור כל עסק שיבקש. למנהל חשבונות יש תפקיד משמעותי, ניהול חשבונות תקין מונע יצירת חובות ודואג להתנהלות רווחית תקינה של העסק לדיווחים החודשיים והשנתיים, ודואג להצלחתו על היבטיו הפיננסיים. לשירותי הנהלת חשבונות פנו אל משרדה של רואת החשבון ענת דדוש.

    תפקידו של משרד הנהלת חשבונות בנתניה

    לכל עסק יש את המאפיינים שלו, יש עסקים שעובדים עם מלאי וכאלה שלא. יש עסקים המוגדרים כעוסקים פטורים וכאלו שהם חברה בע"מ. לכן, תפקיד משרד הנהלת חשבונות בנתניה הוא לתת את המענה המדויק עבור כל עסק.

    מנהל חשבונות מוסמך מבצע בין השאר: ניהול של דוחות, תכנון מס, תזרים מזומנים ותחשיבים שונים. הנהלת חשבונות היא חלק משמעותי בניהול העסק, ויכול להשפיע על הצלחתו. לכן יש לתת את ניהול חשבונות העסק רק לגורם מקצועי מוסמך ובעל ניסיון. חשוב שיהיה אמון ושקיפות בין בעל העסק למנהל החשבונות שלו. שיתוף פעולה פורה יכול להביא את העסק לשגשוג והצלחה.

    גם לנתנייתים מגיע- משרד הנהלת חשבונות בנתניה

    ניהול שוטף של עסק מצריך אנרגיה, לבעלי עסקים יש מספיק על הראש, לקוחות ספקים עובדים שיווק ועוד. לכן כל דבר שמצריך מקצועיות יש לתת למומחים. משרד הנהלת חשבונות בנתניה יתן מענה להתנהלות כלכלית נכונה, ניהול כל החשבונות, עריכת דוחות ודיווח לרשויות. משרדים רבים נותנים שירות רו"ח ומטפלים גם בכך ענייני הבקרה התקציבית, המיסוי והייעוץ העסקי. חשובל להבין שלכל עסק מאפיינים שונים ושירות שניתן לעסק אחד יהיה שונה בפן המקצועי משירות שניתן לעסק אחר. פנו עוד היום לקבלת השירות במשרדה של רואת החשבון ענת דדוש.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים