ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    דוח שנתי לעוסק פטור

    הגשת דוח שנתי עוסק פטור

    עוסק פטור נדרש להגיש מדי שנה דוח שנתי לרשות המיסים. מדובר בדוח שנתי שגם עוסק מורשה וחברה בע"מ מגישים, אלא שעבור עוסק פטור מבנה הדוח שונה בחלקו. דוח שנתי לעוסק פטור הוא דוח שבאופן עקרוני עוסק פטור יכול להגיש באופן עצמאי בצורה מקוונת, דרך אתר רשות המיסים. אך חשוב לקחת בחשבון שבמקרים רבים עוסק פטור יכול לשקף בדוח השנתי נתונים שיזכו אותו בהחזר מס ובקיזוז הפסדים משנים קודמות, כמו גם בהכרה בהוצאות שונות. אם לא ממלאים נכונה את הדוח ולא מגישים בקשה להחזר מס, הרי שאתם עלולים להפסיד כספים רבים להם אתם זכאים מהמדינה. ולמרבה הצער יש עוסקים פטורים שלא עושים זאת.

    מהו דוח שנתי לעוסק פטור

    דוח שנתי הוא דוח שמוגש לרשויות המס אחת לשנה, כאשר מגישים את הדוח בשנה העוקבת ביחס לשנת הדוח. כך למשל בשנה הנוכחית, 2022, מוגשים דוחות שנתיים עבור שנת המס 2021. דוח שנתי כולל את ההכנסות שלכם בשנת המס כאשר יש הוצאות שמזכות אתכם בהפחתת תשלומי המס על ההכנסות של העסק. דוח שנתי לעוסק פטור הוא בגדר חובה להגישו, וקורה לא אחת שעוסקים פטורים מניחים הנחה שגויה שמשום שהם עוסקים פטורים עם מחזור נמוך, הרי שהם לא צריכים להגיש דוח שנתי. זוהי טעות, וכן יש להגיש. נציין כי במקרים חריגים יש פטור מחובת הגשה.

    הגשת דוח שנתי לעוסק פטור

    עוסק פטור דוח שנתי – החזר מס

    חשוב לציין שבדוח כוללים הכנסות של העסק ולא הכנסות ממקורות אחרים. כן ניתן לקזז הפסדים משנים קודמות בחלק מהמקרים בגין הכנסות ממקורות אחרים, וכדי לעשות זאת בצורה נכונה שתזכה אתכם במלוא הסכומים שמגיעים לכם אתם חייבים להגיש את הדוח השנתי עם רואה חשבון שיעשה עבורכם את החישובים והבקשה להחזר מס מרשות המיסים. לעשות את הדברים לבד זה מסובך מאוד.

    דוח שנתי עוסק פטור – כיצד מגישים וכמה עולה

    פונים לרואה חשבון שיערוך ויגיש עבורכם דוח שנתי לעוסק פטור בצורה מקצועית שמיטיבה עמכם ועם העסק שלכם. עלות הגשת דוח שנתי לעוסק פטור עומדת על כמה מאות שקלים עד קצת יותר מאלף שקלים.

     

     

     

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים