ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון בנתניה

    בעלי עסקים בנתניה והסביבה יכולים להנות משירותים של רואה חשבון. רואה חשבון אמין ומקצועי יסייע לכם מאוד, יפנה לכם זמן יקר, יגיש עבורכם דוחות ויספק לכם ליווי וכלים לניהול פיננסי נכון של העסק. רואה חשבון בנתניה מתאים עבור עסקים זעירים וקטנים, עבור עוסק מורשה ולחברה בע"מ. גם עמותות, מלכ"רים ופרילנסרים נהנים מאוד משירותים של רואה חשבון.

    סל שירותים

    אם אתם שואלים את עצמכם איזה שירותים ויתרונות יספק לכם רואה חשבון בנתניה הרי שמדובר בשירותים חשובים מאוד כמו למשל הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, דיווחים למע"מ, בקשות להחזר מס, דיווחים לביטוח לאומי, הפרשות פנסיה לעובדים ותלושי שכר, מיצוי זכויות ועדכונים משינויי חקיקה, ליווי פיננסי וסיוע בקבלת הלוואות מהבנקים.

    אחרי הקורונה

    רואה חשבון בנתניה גם מסייע לעסקים רבים בכל הקשור לטיפול במענקים מתקופת הקורונה, כמו למשל טיפול במקרים של דרישה להחזר המענקים, פריסת תשלומים, פנייה לוועדת חריגים ועוד. בעלי עסקים רבים גם זקוקים לעין מבקרת פיננסית של רואה חשבון שיתאים את התנהלות העסק לעולם שאחרי הקורונה ויבנה תוכנית עסקית מתאימה. עסקים רבים גם פונים לקרנות הסיוע של המדינה לקבלת מימון בתנאים משופרים. אם תעשו את התהליך עם רואה חשבון שמיומן בכך הרי שתגדילו מאוד את הסיכויים שלכם לקבלת המימון מהמדינה.

    רואה חשבון מומלץ

    כשאתם בוחרים רואה חשבו בנתניה שיש לו המלצות ולקוחות מרוצים, אתם יודעים שאתם בידיים טובות. חשוב מאוד שרואה החשבון יהיה בעל ניסיון מספק, זמין עבורכם, שירותי ואדיב. מומלץ לתאם פגישת היכרות עם רואה החשבון על מנת שתכירו אחד את השני טוב יותר. רואה חשבון בנתניה לא מחליפים כל יום ולכן כדאי שתבחרו את הטוב ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.

    גם במקרים של הוצאה לפועל ופשיטות רגל יש מקום רב לליווי והכוונה של רואה חשבון. הייצוג מול הרשויות, היכולת להפחית את הקנסות או לפרוס אותם ויתרונות נוספים מהווים נדבך חשוב במקרה הזה. גם לעסק בתחילת דרכו וגם לעסק שקיים שנים רבות – חשוב שיהיה לעסק רואה חשבון מקצועי.

     

     

     

     

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים