ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    הכנה, בנייה ובקרת תקציבים

    חלק בלתי נפרד מהתנהלות כלכלית תקינה מחייבת הכנה ובקרת תקציב.

    כלומר, הכנת תקציב מפורט ואישורו על ידי ההנהלה מראש, לפני סוף השנה ולקראת השנה הבאה. כמו כן, לאחר אישור התקציב נדרש לקיים בקרת תקציב, קרי, בקרה שוטפת על התקציב ועל ביצועו, מניעה ו/או איתור חריגות ממנו במועד ואישור החריגות שנכפו על העסק על ידי ההנהלה והדירקטוריון.

    התקציב הוא למעשה מסגרת כספית קבועה מראש של הוצאות (“שימושים”) בהתחשב בצפי ההכנסות (“מקורות”), אשר מטרתו מניעת הפסדים ו/או גירעונות בלתי צפויים באמצעות הקצאת משאבים מתוכננת. על פי רוב נערך התקציב לפרק זמן של שנה, אך לעיתים וכאשר ישנם צרכים מיוחדים הוא נערך לפרק זמן אחר, לדוגמא תקציב לפרויקט ארוך טווח.

    התקציב הינו שווה ערך רק כאשר קיימת הקפדה על ניהול בקרה תקציבית, כלומר, לא די בתכנון התקציב, אלא חשוב יותר המעקב אחר יישומו של התקציב בפועל. למעשה התקציב מהווה כלי ניהולי המאפשר למנהלי העסק לכלכל מעשיהם ולקבל החלטות מיידיות תוך כדי בחינת העמידה ביעדים שהציבו לעצמם המבוטאים בערכים כספיים בתקציב עצמו. הבקרה התקציבית מאפשרת טיפול מיידי בחריגה המתגלית בסעיף תקציבי מסוים בזמן אמת, המתבטא בעדכון התקציב הכללי באמצעות הגדלת תקציב סעיף החריגה והקטנה מקבילה של סעיף תקציבי אחר, ממנו ניתן לקצץ משאבים.

    ענת דדוש רואת חשבון ומשרדה ישמחו לעמוד לרשותכם במתן שירותי יעוץ והכנת תקציב, תוך סיוע ומתן כלים לניהול הבקרה התקציבית.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים