ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון בכפר סבא

    אז אולי אתם כבר מבינים כי אתם צריכים רואה חשבון בכפר סבא, אבל אתם פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל. האמת היא שזה לא חדש. ככלל אנחנו יכולים להעיד כי רבים פשוט לא רוצים לחשוב על בירוקרטיה, מילוי טפסים ועבודה עם רשות המיסים. הנושא נשמע משעמם, נטול כל חן וכזה שיש להיערך אליו בעל כורחינו. אבל האמת היא כי דווקא רואה חשבון בכפר סבא יכול לעשות את כל ההבדל. כאשר אתם שמים את יהבכם בידי איש מקצוע מצויין. מי שיודע איך לעזור לכם לנצל את הזכויות שלכם במלואן, כאשר אתם יודעים כי יש מי שמנהל את תחום הנהלת החשבונות ושומר עליכם כל הזמן, באופן טבעי, אתם מרגישים בטוחים יותר, מוגנים באמת. על כך ועוד נדבר בהרחבה במאמר הבא

    מה עושה רואה חשבון בכפר סבא

    בגדול, העבודה של רואה חשבון בכפר סבא מתחלקת לשניים. בחלק הראשון, העבודה היא לנהל את המגעים מול רשות המיסים. בין אם מדובר על מילוי דוח שנתי כנדרש או על טיפול בעניינים נוספים. יכול להיות כי מגיע לכם החזר מס ואתם לא יודעים איך לגשת לעניין, אולי אתם רוצים לפתוח חברה בע"מ. את ההתנהלות מול הגופים הללו ניתן לעשות תוך עבודה עם רואה חשבון בכפר סבא.

    אבל האמת היא כי רואה חשבון טוב באמת עושה הרבה מעבר לכך. אנחנו מדברים על מי שמכיר את החוק על בוריו. כלומר, מי שיכול לעזור לכם להבין האם אתם ממשים את הזכויות שלכם לאורך כל הדרך. למשל, אם השתנה הסטטוס  המשפחתי שלכם, אולי אתם יכולים לעשות תכנון מס שישנה את כל התמונה וכן הלאה. זכרו כי חוקי המס נועדו להקל על האזרחים ומאוד יכול להיות כי בעקבות בירור קצר יתברר כי אתם זכאים להקלות כאלו ואחרות. מכאן שאין שום סיבה לא להיעזר באיש מקצוע כדי לממש את מה שמגיע לכם על פי חוק.

    מוזמנים לפנות עוד היום ולקבל מענה

    משרד רואה החשבון של ענת דדוש פתוח עבורכם. משרד עם ניסיון של עשרים שנה המתמחה בליווי אזרחים מכל קשת החברה הישראלית.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים