ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    איך יודעים לבחור את הבחירה הנכונה

    אז אתם כבר מבינים כי אינכם מעוניינים להתנהל מול רשות המיסים בכוחות עצמכם ואתם מבינים כי בלי סיוע של רו"ח מומלץ לא תגיעו רחוק. אבל אינכם יודעים מאיפה להתחיל? טוב, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במאמר הבא נדבר על העבודה של רואה חשבון, למה הוא חשוב להתפתחות העסק ואיך אתם יכולים לדעת האם מדובר על האדם המתאים לתפקיד במקרה שלכם. בואו נתחיל.

    כמה מילים על העבודה של רואה חשבון

    רואה חשבון הוא מי שתפקידו לנהל את מערכת היחסים המורכבת בניכם ובין רשות המיסים. בסופו של יום, אנחנו חיים במדינת חוק מודרנית. אם לא נפעל על פי החוק, הרי שאנחנו עלולים להיות חשופים לקנסות גבוהים ואפילו, להסתבך עם הדין הפלילי. רואה חשבון עובד עם שכירים ועצמאיים כאחד, במטרה לעזור לכם לשלם לרשות המיסים את הסכום אותו עליכם לשלם, אבל לא יותר מכך. רואה חשבון יכול לסייע בכל הנוגע לתכנון מס, פתיחת תיק במס הכנסה, ראיית חשבון של חברה בעמ או עמותה וכן הלאה.

    מה מאפיין איש מקצוע מומלץ

    מה המאפיינים של רואה חשבון מומלץ עבורכם? אנחנו היינו מתמקדים בכמה פרמרטים:

    1. האם הוא יודע לתת מענה לצרכים שלכם: משום שאנחנו מדברים על תחום רחב הדורש לא מעט ידע, הרי שבחירה של רו"ח מומלץ מתחילה בבחירה של מי שיודע איך לטפל במקרה שלכם באופן ספציפי, מי שיש לו את הידע הרלווטי במקרה האמור.
    2. האם מדובר על מי שיודע לתת לכם מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה: לפעמים העבודה מול רואה החשבון נעשית אחת למספר חודשים ולעיתים, יש מקרים בהם יש תקשורת על בסיס יום- יומי. רו"ח מומלץ ידע לא רק לתת לכם את מה שאתם צריכים, אלא גם את מה שלא ידעתם כי אתם צריכים. בין אם משום שמגיע לכם כסף בלי ששמתם לב ובין אם אתם צריכים לבצע איזו פעולה אשר תיטיב עצמכם לאורך זמן. רו"ח מומלץ פשוט רואה את האינטרסים שלכם, כל הזמן, לנגד עיניו.

    לקבל את הטוב ביותר מהרגע הראשון

    אם אתם מחפשים רואה חשבון מומלץ, הגעתם למקום הנכון. רואת החשבון ענת דדוש, מתמחה במתן סיוע וליווי מקצועי לשכירים ועצמאיים כאחד. אתם מוזמנים ליצור קשר וליהנות משירות מקצועי, אדיב ומהיר, לכל שאלה או צורך. אל תהססו, עכשיו אתם מוזמנים ליצור קשר.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים