ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    יש דברים שאסור להתפשר עליהם

    כל האנשים המצליחים בעולם עובדים באותו האופן, הם בוחרים להקפיד לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים, כדי להבטיח כי תמיד, יהיה מי שיעבוד עבורם, שעה שהם מתמקדים בדברים החשובים באמת. מי שיוצא לדרך עם עסק חדש ומי שמנסה ליצור משהו חדש, יש מאין, הרי שהוא צריך לבחור נכון משרד רו"ח על מנת שיהיה מי שינהל עבורו את התחום הפיננסי בהצלחה ומתוך מתן תשומת לב לאינטרסים שלכם. רוצים לשמוע איך רואה חשבון מצויין יכול לעזור לכם? מה התפקיד של המשרד ולמה פשוט לא כדאי לעשות הכל לבד? אנחנו כאן כדי להסביר הכל.

    מי יכולים ליהנות מהשירות

    אמנם, דיברנו בעיקר על עצמאיים, אבל האמת היא כי משרד רואה חשבון מסייע לאינספור לקוחות בתחומים מגוונים. החל משכירים המעוניינים לזכות בהחזר מס וכלה במי שעובדים בכמה עבודות ועשו טעות במסגרת תיאום מס. משרד רו"ח הוא קודם כל המקום בו אתם מקבלים תיווך מקצועי, בכל הנוגע להתנהלות מול רשות המיסים. אמנם, אף אחד לא אוהב לשלם מיסים למדינה, אבל אי אפשר להתעלם מהעניין הזה. משרד רו"ח יודע איך להסתכל על הנתונים שלכם ולהעביר אתכם את האתגר הזה בהצלחה יתרה.

    אז מה בעצם צריך לקחת בחשבון

    כאשר בוחרים משרד רו"ח, למעשה, בוחרים את השותף שלכם לעסק. כלומר, אתם בוחרים באיש מקצוע שהתפקיד שלו הוא להבטיח שלא יגבו מכם יותר כסף ממה שאתם חייבים לשלם על פי חוק, לשים לב שלא שכחתם למלא שום טופס, להזכיר לכם להעביר קבלות על ההוצאות שלכם בזמן כמו גם למלא עבורכם את הפרטים כדי לפתוח תיק ברשות המיסים או כדי לפתוח חברה בע"מ.

    לכן, תמיד טוב לבחור משרד רו"ח וותיק, בעל ניסיון. יותר מכל, אתם רוצים לבחור במי שתמיד יראו את טובתכם האישית. הרי, אם אתם לא מגיעים מהתחום ואם אתם לא מבינים דבר בנוגע להתנהלות מול רשות המיסים, יכול להיות כי אתם מפספסים פרטים שיכולים להקל עליכם במידה משמעותית. התפקיד של משרד רו"ח מצויין הוא להיות העיניים שלכם והידיים שלכם, בכל הנוגע לתחום הזה. כדי שאתם תוכלו לישון טוב בלילה.

    עכשיו זה הזמן להתחיל

    משרד רואה החשבון של ענת דדוש הוא משרד וותיק, המתמחה במתן שירותים לשכירים ועצמאיים כאחד. ביחד, נשמח לעזור לכם לבחור נכון ולנהל את העסק שלכם בהצלחה, מהרגע הראשון.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים