ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    פתחת עסק חדש? יש כמה דברים שכדאי להכיר

    אם אתם בוחרים לעבוד בתור עצמאים או פרילנסרים בעגה המקומית, יש כמה דברים אותם כדאי להכיר. העניין הוא שעבור רוב האנשים, דיבורים על בירוקרטיה יכולים להיות מה שגורם להם לעבור במחשבות לעולם אחר. אבל אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי הבירוקרטיה הזו, הדבר המתיש הזה, יכול להשפיע על החיים שלנו בלא מעט מובנים. אם לא נגיש למשל דוח שנתי לעוסק פטור בזמן, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בבעיה. לכן, אנחנו כאן. כדי לעזור לכם להבין טוב יותר מה אפשר לעשות ולמי נכון להעביר את הטיפול בעניין. בואו נתחיל עכשיו.

    מה זה דוח שנתי ולמה הוא חשוב

    אז רגע לפני שנצלול לפרטים של דוח שנתי לעוסק פטור, אנחנו רוצים להזכיר מי נחשב לעוסק פטור. אנחנו מדברים על מי שההכנסה שלו נמוכה ממאה אלף שקלים בשנה. כאשר אומרים עוסק פטור, ממה הוא פטור בעצם? הוא פטור מתשלום מע"מ ומהעברה של דוחות דו חודשיים למס הכנסה ולמע"מ.אנחנו לא נכנס לעומק של הדברים, מה זה מע"מ למשל וכן הלאה. אבל אנחנו כן נגיד כי עוסק פטור, בניגוד לבעל עסק עם הכנסה יותר גבוהה הוא שהוא פוגש את הרשויות לא בכל חודשיים, אלא רק בסוף השנה. האופן בו הוא מדווח על ההכנסות שלו נעשה דרך מילוי הדוח השנתי. עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שכל מי שהסתכל על המסמכים הללו פעם, יודע כי דוח שנתי לעוסק פטור יכול להיות 'כאב ראש' רציני. בדיוק בשביל זה ישנם רואי חשבון מצויינים שימחו לעזור.

    למה כדאי להיעזר ברואה חשבון

    אז יש כמה סיבות מדוע לא כדאי למלא אחר דוח שנתי לעוסק פטור לבד. קודם כל, רואה חשבון יוודא כי אתם אכן מגישים את הטפסים הרלוונטים בזמן. זה אולי נשמע זניח, אבל אם לא תגישו את הדוח בזמן, אתם עלולים לגרור קנסות כבדים. סתם משום שלא ביצעתם את הפעולות הדרושות במועד. בנוסף, הרי שאתם ממש לא צריכים 'לשבור את הראש' מול מילים אשר אתם לא בטוחים לחלוטין מה המשמעות שלהן. בשביל זה רואה חשבון מצויין יעזור לכם וילווה את התהליך לכל אורכו. אגב, יכול להיות כי היו לכם הוצאות במהלך השנה המוכרות למס וכדומה. כדי שיוכלו להכיר לכם בהן, כדאי לשכור שירותים של רואה חשבון מצויין. רואת החשבון ענת דדוש, רואת חשבון עם ניסיון של עשרים שנה במקצוע, תשמח לסייע.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים