ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    פתחתם עסק? מזל טוב, מה צריך לעשות עכשיו

    השקעתם את כל הידע שלכם ואת כל הכישרון שלכם ובחרתם לצאת לדרך, בתור עסק עצמאי. ראשית, אנחנו שמחים לברך אתכם על המהלך הלא פשוט הזה, אנחנו מקווים כי תזכו לראות פירות מהעסק החדש וליהנות ממנו. אבל, עם כל הטוב, הרי שעליכם לקחת את כל הנתונים בחשבון כדי להצליח ולצלוח את המסע הבירוקרטי אל עבר הגשמת היעד. לפתוח תיק במס הכנסה, להגיש הצהרת הון, כל השלבים הללו נראים קצת כמו 'סינית', אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם. בואו נתחיל.

    כמה מילים על ההיגיון שמאחורי הטפסים

    התפקיד של רשות המיסים הוא פשוט. היא הרשות האחראית לאסוף כסף מאזרחי המדינה כדי שהמדינה תוכל להתקיים ולספק לאזרח כל מיני שירותים, החל מכבישים ועד למערכות הביוב, החשמל והמים. הטפסים כולם, נועדו לתת תמונת מצב על המצב הכלכלי של 'הנישום', הוא האזרח הנמצא בקשר עם רשות המיסים, כדי להבין, כמה כסף הוא הכניס בשנה קלנדארית וכמה עליו לשלם לרשות המיסים. כדי להתחיל עם תהליך התיעוד של ההוצאות וההכנסות בעסק, עליכם לפתוח תיק במס הכנסה. בין שלל המסמכים אותם תגישו לרשות המיסים כדי לפתוח את התיק, תידרשו לתת גם הצהרת הון. המסמך למעשה מאגד את כל הרכוש הקיים אצל הנישום נכון לרגע פתיחת העסק, כדי לוודא כי הוא לא מכניס סכומי כסף גדולים מבלי לדווח עליהם. על פניו, מדובר על פעולה פשוטה וקלה, אבל, משום שבבירוקרטיה הישראלית עסקינן, הרי שהתהליך יכול להיות די מורכב.

    איך תעשו הכל בלי טעויות מיותרות

    הבעיה עם הצהרת הון כמו גם טפסים נוספים, זה שעל פניו, כל טופס בפני עצמו הוא טופס פשוט, אבל כאשר עליכם לעדכן את רשות המיסים כמו גם את מע"מ בנוגע לפעילות העסקית שלכם, אז, מתחיל 'כאב הראש'. לא פעם ולא פעמיים, אנחנו נתקלים בלקוחות עם חובות עצומים למס הכנסה, רק משום שלא הגישו איזה טופס בזמן. אין שום סיבה להיכנס לפינות מיותרות, אלא, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לקבלת מענה מקצועי עוד היום. ביחד, נמלא את הטפסים הרלוונטיים ונדאג לשמור על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך.

    לקבל מענה מקצועי ואדיב מהרגע הראשון

    רואת החשבון ענת דדוש, עוסקת בתחום משנת 2007. בכל פעם מחדש, זה מרגש לראות עוד לקוח מרוצה, מתפרנס יפה ממשלח ידו, בלי שיאלץ להתמודד לבד מול רשויות המס. אתם יכולים ליהנות משירות מצויין עוד היום.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים