ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    פתחתם עסק? האם מילאתם את כל המסמכים?

    לפתוח עסק זו משאלת לב של רבים, אך עם זאת, הרי שהמשמעות היא כי בפעם הראשונה, עליכם להתמודד בעצמכם מול רשות המיסים. לפתוח עסק זה אמנם להתחיל לעסוק במה שאתם רוצים לעשות באמת, אך עם זאת, עליכם להקפיד ולמלא את כל הטפסים, כדי להצליח להתנהל נכון מול רשות המיסים. האמינו לנו, אתם ממש לא הראשונים הנתקלים בקשיים ואתם ממש לא הראשונים שלא מצליחים למצוא את 'הידיים והרגליים', בניסיון להבין מה זו בדיוק הצהרת הון עוסק פטור ומה עליהם לעשות. אבל אנחנו פה בשביל לעזור לכם לעבור את האתגרים הללו בלי שום בעיה. במאמר הבא נסביר לכם הכל.

    מה רשות המיסים רוצה בכלל?

    רשות המיסים למעשה, רוצה משהו מאוד פשוט, היא רוצה לדעת על התנועות שלכם בעסק, כדי לקבוע, כמה מס תדרשו לשלם בסופו של דבר. כאשר אתם פותחים עסק, אתם למעשה מדווחים כי אתם מתכוונים להרוויח בתור עסק עצמאי ואתם מתחייבים להגיש את כל הנתונים בכל שנה, למס הכנסה. דוח שנתי, רישום של קבלות וכן הלאה, כל אלו טפסים עם מטרה אחת, למסור את כל המידע הרלוונטי לרשות המיסים, בזמן הקבוע בחוק. אם כן, איך הצהרת הון עבור עוסק פטור נכנסת לתמונה? משום שאותה הצהרה למעשה מספרת על הנכסים העומדים לרשותכם בשנה הראשונה לקיומו של העסק. כך, רשות המיסים יכולה לעקוב ולדעת האם נעשו פעולות בלתי חוקיות והאם נכנסו כספים עליהם הנישום לא דיווח לרשויות.

    לא לעשות טעויות זה לבחור באדם הנכון למשימה

    גם אם אתם מבינים את הכוונות של רשות המיסים, זה לא אומר שאתם לא עלולים לעשות טעויות שיעלו לכם הרבה מאוד כסף. בדיוק בשביל זה תמיד כדאי לבחור רואה חשבון מנוסה, כבר בתחילת הדרך. כך תגישו הצהרת הון עבור עוסק פטור בזמן וכך תהיו בטוחים כי אתם מתנהלים כשורה, בלי לעשות טעויות שיעלו לכם ביוקר בסופו של דבר.

    רואת חשבון שרואה אתכם ורואה את האינטרסים שלכם, תבטיח כי לא תשלמו כסף שאינכם אמורים לשלם. היא תדאג ללוות אתכם צעד אחרי צעד, אל מול רשות המיסים ובניסיון לשמור עליכם עם ראש שקט, שעה שאתם חולמים איך לשנות את העולם.

    יש לכם היום כתובת

    ענת דדוש, רואת חשבון וותיקה הפועלת משנת 2007, היא האדם המתאים למשימה. ביחד, נעמוד על הצרכים שלכם ונעשה הכל כדי לעזור.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים