ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    אתם לא צריכים להתמודד לבד עם הבירוקרטיה הישראלית

    לאורך השנים האחרונות עולם התעסוקה משתנה ומשנה את פניו. בעבר, הרי שמרבית העובדים היו שייכים לבית עסק ועובדים כשכירים. היום, אפשר להגיד בפה מלא כי העולם כבר לא נראה אותו הדבר. בין אם אתם עובדים בתור פרילאנסרים ובין אם אתם עובדים בכמה מקומות עבודה במקביל, הרי שבעידן בו הכל תמיד נמצא בתנועה, עוד ועוד ישראלים נדרשים להתמודד עם רשויות המס. אם אתם ממילא עמוסים לעייפה באינספור מטלות בבית ובעבודה ואם אתם רוצים לעשות הכל נכון, הרי שלבחור רו"ח מצויינת, זה השלב הראשון בתהליך.

    מי יכולים ליהנות מהשירותים והמוצרים שלנו

    יש הרבה יותר לקוחות הזקוקים לשירותים של רו"ח ממה שאתם יכולים לעלות בדעתכם. בין היתר הלקוחות של רואת חשבון הם:

    • בעלי עסק קטן המעוניינים בליווי וייעוץ מקצועי: מרגע פתיחת התיק במס הכנסה ועד למילוי דוחות שנתיים ומתן דיווח למעמ.
    • שכירים להם מגיע החזר מס: יש אינספור שכירים אשר רשות המיסים גבתה מהם לאורך השנים מס בשיעור גבוה ממה שהיו אמורים לשלם על פי חוק.
    • ליווי בעת תכנון מס: קיימת אפשרות לתכנן את הפעילות הפיננסית לאור התחשבות ברשות המיסים הישראלית. פעולה מהסוג הזה יכולה לחסוך לכם מאות אלפי שקלים.
    • ליווי מקצועי של עמותות, חברות בעמ וכיוצא באלו: אין חברה גדולה המעוניינת להתפתח, בלי רו"ח מצויינת אשר תעניק ליווי מקצועי לכל אורך הדרך.

    איך לבחור את האדם המתאים למשימה

    העניין הוא שהכל יכול להיות הרבה יותר פשוט, אם רק תדעו לבחור את האנשים הנכונים שיהיו שם עבורכם. כלומר, רו"ח מתאימה לכם, היא מי שרואה את האינטרסים שלכם לנגד עיניה ולא שוכחת אתכם בשום שלב. לפעמים, אתם צריכים מענה נקודתי, בעניין מסוים, כאן ועכשיו. יש מקרים בהם אתם אפילו לא יודעים כי אתם צריכים ליווי וייעוץ באיזה עניין, אבל אשת המקצוע בה בחרתם, תדע לעדכן אתכם בזמן ולספק לכם את הידע הרלוונטי ברגע האמת. בסוף, הפרמטר המרכזי על פיו אתם צריכים לבחור, זו מידת הזמינות והמקצועיות של רואת החשבון איתה תצאו לדרך. משום שאנחנו מדברים על ליווי צמוד לאורך זמן, הרי שחשוב לבחור נכון כבר מהרגע הראשון.

    לראות את האינטרסים של הלקוח כל הזמן

    היום יש לכם כתובת. רו"ח ענת דדוש, התחילה את צעדיה הראשונים כבר ב2007. לאורך השנים, סייע ללקוחות רבים ברחבי הארץ. אתם יכולים להפוך חלק מהם עוד היום.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים