ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    אין סיבה להסתבך עם רשות המיסים

    אם נלך לרחוב ונשאל את העוברים ושבים מה הם חושבים על רשות המיסים, אנחנו מניחים כי מרבית התושבים יטענו כי מדובר על מערכת מסובכת, לא נגישה, כזו שהופכת את הניסיון להתפרנס בכבוד לקרב של ממש. אבל אתם לא חייבים להסתבך בכלל. אתם יכולים לקבוע עוד היום עם רו"ח בנתניה, להסביר הכל בנוגע למקרה שלכם ולקבל ייעוץ והכוונה, עוד היום. האמינו לנו, אתם ממש לא חייבים להיות מוטרדים מרשויות המס, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל.

    איך נראה תהליך העבודה מקרוב

    כאשר מדברים על העבודה של רואה חשבון בנתניה, אנחנו מדברים על מספר תחומי עיסוק. לא מדובר על משרד המתמחה במתן שירותים לבעלי עסקים בלבד או לשכירים בלבד, אלא, אנחנו מדברים על מתן סל שירותים לכל אזרח, בהתאם למקרה שלו. זה יכול להיות מי שנדרש לשלם חוב עצום למס הכנסה כי לא מילא טופס בזמן, זה יכול להיות מי שטעה בשעה שניסה למלא טופס תיאום מס ובעקבות כך, מס הכנסה גבו ממנו יותר מדי כסף שלא בצדק.

    אנחנו תמיד נשמע במה מדובר ונציע פתרון בהתאם. יש מקרים בהם העבודה מסתכמת במספר דקות ויש מקרים בהם אנחנו צריכים להפשיל שרוולים ולנהל את הסיטואציה המורכבת לאורך פרק זמן ארוך. כך או אחרת, תמיד חשוב לנו להעניק ללקוחות שלנו שירות מקצועי ומצויין, בכל פעם מחדש. בעיננו, אין הבדל בין קטן לגדול, כל הלקוחות שלנו יקרים לליבנו ולכולם אנחנו מסייעים באותה מידה של דבקות במשימה והתלהבות מהאתגר.

    כאשר בוחרים נכון הכל הופך קל יותר

    אין סיפוק גדול יותר מאשר לראות עוד לקוח נסער, מצליח לנצח במאבק מול רשות המיסים. התפקיד שלנו הוא לעזור לכם להתפרנס בכבוד ולהשאיר לנו את 'העבודה השחורה'. תשאלו כל אדם מצליח בעולם ונסו להבין, מה הוביל אותו להצלחה מהסוג הזה? התשובה בדרך כלל תהיה, כי בחירה באנשי מקצוע מצויינים יכולה להביא אותך רחוק. אנחנו שואפים תמיד להיות מי שיכולים להוביל את הלקוחות שלנו עוד צעד אל עבר ההצלחה.

    להתחיל מבראשית עם ראש שקט

    משרד רו"ח בנתניה, המשרד של ענת דדוש, מטפל באינספור תיקים של ישראלים כבר משנת 2007. המשרד מתמחה במתן שירות מקצועי לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים. לפרטים ולקבלת ייעוץ אישי, צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בכל עניין. זמינים דרך הטלפון ודרך האתר.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים