ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    איך תדעו אם אתם צריכים רואה חשבון

    בכל הנוגע לבירוקרטיה, אפשר לומר בגיחוך כמעט, כי במדינת ישראל יש לא מעט בעיות. כולנו מודעים לאותן הבעיות. החל מאתגרים סביב מילוי פרטים רנדומלים כדי לשלם ארנונה או חשבון חשמל בזמן וכלה בניסיון למלא את הטפסים במס הכנסה כדי לא לשלם מעבר לסכום הקבוע בחוק. הבעיה היא שהרבה פעמים, יש מי שחושבים כי הם יכולים להתמודד עם הבירוקרטיה בכוחות עצמם. אלא, שלא פעם דווקא שירותים של רואה חשבון בנתניה יכולים להפוך את החיים שלכם הרבה יותר פשוטים. אם אתם לא בטוחים איך רואה חשבון יכול לעזור לכם, אם אתם מתקשים בניסיון למצוא את איש המקצוע שלכם, אנחנו כאן בשביל לעזור. במאמר הבא נסביר בהרחבה איך לבחור את רואה החשבון המתאים ביותר לצרכים שלכם ובאילו מקרים הוא יכול לעזור.

    כמה מילים על רשות המיסים

    כדי שנוכל להבין האם רואה חשבון בנתניה או איש מקצוע רלוונטי עבורינו, אנחנו רוצים להסביר בכמה מילים על אופן הפעולה של רשות המיסים. בקצרה נזכיר כי דרך גביית מיסים, מדינת ישראל משלמת על הוצאות הממשלה. כדי שהמדינה תוכל להשקיע בחינוך, רווחה, תשתיות וכדומה, היא צריכה כסף. את הכסף היא גובה בכמה ערוצים. החל ממס הכנסה המוכר והידוע, עובר דרך מע"מ המוכר בעיקר לבעלי עסקים עצמאיים. המדינה גובה מיסים גם דרך מס רווחי הון ועל ידי מיסוי עסקאות נדלן. עד כאן הכל טוב ויפה לכאורה. העניין הוא שלא כל אחד משלם את אותו הסכום לרשות המיסים. קביעת הסכום נמדדת על פי קריטיונים שונים. כאן נכנס רואה חשבון בנתניה לתמונה. איך הוא יכול להשפיע על המאזן שלכם? מיד תוכלו להבין.

    מה תפקידו של רואה החשבון

    התפקיד של רואה חשבון הוא לעשות כמה דברים חשובים. ראשית, הוא אחראי לוודא כי אתם משלמים את המיסים בזמן וכי אתם לא מסתבכים עם רשויות אכיפת החוק. הסעיף הזה משמעותי בעיקר עבור עצמאיים ומי שעובדים בתור פרילנסרים. כלומר, מי שלא מקבלים משכורת כשכירים. שנית, רואה חשבון יכול לוודא כי אתם לא משלמים מיסים בשיעור גבוה מכפי שאתם אמורים לשלם. הוא יכול לוודא כי אתם מקבלים את כל הזכויות המגיעות לכם בחוק ואפילו החזר מס במידת הצורך.

    אתם יכולים לעשות את העבודה השחורה בעצמכם, אבל אתם ממש לא חייבים. רואת חשבון ענת דדוש, עם ניסיון של עשרים שנה במקצוע, תשמח לסייע לכם. לפרטים ושיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, מוזמנים ליצור קשר.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים