ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    מהי הנהלת חשבונות במיקור חוץ?

    שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ היא פעילות עסקית שמבוצעת על ידי גורם חיצוני לעסק, חברות רבות מעדיפות להתעסק במה שהן טובות ולהעביר תחומי עיסוק משניים לחברות חיצוניות המתמחות בכך. בשוק דינאמי ותחרותי מדובר בשדרוג לעסק. כיוון שהוא מסתייע באנשים מקצועיים בתחום שהוא לא. נניח חברה שמתמחה במכירת משקאות קלים ואת ניהול אתר האינטרנט שלה היא תיתן לחברה חיצונית שמחזיקה אנשים המתמחים בפיתוח וניהול אתר. מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אל רואת החשבון ענת דדוש.

     

    מי שוכר שרותי  הנהלת חשבונות במיקור חוץ?

    למעט חברות ענק לחלק מהעסקים אין זה כלכלי להחזיק צוות של מנהלי חשבונות פרטי משלהם. ולכן הם נעזרים בשירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ. דהיינו, משלמים למשרד המתמחה בניהול חשבונות על מנת שיבצע את כל הטיפול בתחום ויאפשר להם להמשיך את פעילות הליבה של העסק ולהתמקד בו.

     

    היתרונות של שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ

     מקצועיות- שוכרים גורם שמתמחה בתחומו ומציע את השירותים על ידי אנשים שלמדו את העבודה ומתמחים בה ובכך נהנים מגורים מקצועי נטו שמאפשר לקבל שירות טוב יותר בפחות זמן.

    התייעלות- מיקור חוץ של הנהלת חשבונות מייעל את העסק בכך שהוא לא צריך לקחת עובדים ולהכשיר אותם מעת לעת לתפקיד, ללמד אותן על העדכוני המס החדשים החוקים והתקנות.

    חסכון בהוצאות- מיקור חוץ של הנהלת חשבונות מאפשר לו לרכוש את השירות לפי הצורך הנדרש.

    מהי הנהלת חשבונות במיקור חוץ?

    למי מתאים שירות זה?

    שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ מתאים לעסקים שהיקף הפעילות שלהם אינו מצדיק החזקת מנהל חשבונות קבוע. וגם לעסקים שיכולים להרשות לעצמם זאת אך מעדיפים להפנות את המשאבים של העסק למטרה שלשמה הוא הוקם. כל מה שלא קשור לפעילות הליבה שלו עדיף להשאיר למומחים בתחום. כשבעלי העסק ישכרו שירות מקצועי של הנהלת חשבונות מהמומחים, הם יבינו שהתחום הזה נמצא בידים טובות ובכך יוכלו להתפנות ולהתעסק במה שהוא הכי אוהב, ניהול שוטף של העסק. לקבלת ייעוץ פנו אל ענת דדוש – רואת חשבון מיומנת המציעה מגוון שירותים בתחום הפיננסי לעסק שלכם

     

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים