ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    יש אנשים שימשיכו ללוות את העסק שלכם שנים קדימה

    יש את האנשים האלו שאנחנו פשוט לא יכולים בלעדיהם, כי הם יודעים לעשות את הדברים הרבה יותר טוב מאיתנו. כן, אנחנו מדברים עלייך, זו שהמנקה מגיעה אליה שלוש פעמים בשבוע ונותנת לה אוויר לנשימה ואנחנו מדברים עליך, זה שיודע כי בכל יום חמישי, הוא פשוט חייב להזמין אוכל לארוחת הצהריים, כדי לנצל את הזמן שלו טוב יותר במשרד. לא פעם, כאשר אנחנו מתחילים לדבר על מספרים ועל התפקיד של רשות המיסים בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו, העיניים אוטומטית מתחילות להיעצם והמוח מתחיל לנדוד. הרי על פניו, זה נשמע כמו נושא מאוד משעמם ואפילו, מיותר. אבל אתם לא יודעים עד כמה רו"ח ברעננה יכול לשפר את איכות החיים שלכם בתור עצמאיים ושכירים. אם על ידי מתן מענה מקצועי שיסייע לכם להחליט נכון ואם על ידי ביצוע פעולות כאלו ואחרות עבורכם.

    למה אתם לא יכולים לעשות הכל בעצמכם

    לא פעם, יש מי שנמנעים לשכור את השירותים של רואה חשבון ברעננה, משום שהם חושבים כי הם יכולים לעשות הכל לבד ואם הם ישכרו משהו הרי זה 'בזבוז כסף'. אנחנו רוצים לספר לכם כי לא רק שמדובר על דרך אינטיליגנטית לחסוך כסף, אלא, מדובר על שירות שאתם לא תצליחו להסתדר בלעדיו.

    אם אתם שכירים, וודאי תשמחו לשמוע כי ליווי של רואה חשבון יכול לסייע לכם בתהליכים של החזר מס מול רשות המיסים ובמילוי טפסים של תיאום מס במידת הצורך. במידה ואתם עצמאיים, הרי שעליכם להגיש אינספור טפסים למעמ ומס הכנסה ולא פעם, אם אין לכם ניסיון קודם בתהליך, הרי שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם נאלצים לשלם קנסות כבדים על טעויות שנעשו בשוגג.

    רו"ח ברעננה פשוט חוסך לכם זמן יקר. זמן אותו אפשר לנצל ללמידה של מיומנויות נוספות, למתן שירות בעסק הפרטי שלכם, כדי שתרוויחו עוד כסף וכן הלאה. כאמור, רואה חשבון לא רק נותן לכם שקט נפשי, אלא, בשורה התחתונה, הוא חוסך לכם הרבה כסף בטווח הרחוק.

    איך בוחרים את האדם הנכון

    רו"ח ברעננה מומלץ הוא מי שבראש ובראשונה יש לו ידע מקצועי וניסיון בתחום, שנית, חשוב לבחור במי שאפשר לסמוך עליו כי הוא רואה את האינטרסים שלכם לנגד עיניו, בכל מהלך מקצועי. רואת החשבון ענת דדוש, היא האדם המתאים לתפקיד. במשרדה תמצאו עובדים מסורים, מנוסים, המתמצאים בכל התחומים המאוגדים תחת ראיית חשבון. לפרטים, מוזמנים ליצור קשר כעת.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים