ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    בעלי עסק? לא הגיע הזמן להתמקד בדברים החשובים באמת?

    יש איזו נטייה שגויה, לבלי עסקים, לחשוב שרק הם יודעים איך לעשות הכל בעסק. אבל, לאורך השנים, לומדים כי לא רק שאתם לא מחזיקים בכל הכלים כדי לעשות הכל בעסק, אלא, שאתם צריכים לפנות את הזמן והאנרגיה לדברים החשובים באמת. אם אתם בלי עסק ואם אתם רוצים לנהל את המשכורות של העובדים באופן יעיל יותר, כמו גם להעביר את מילוי הטפסים לאחרים, הרי שהדבר הנכון הוא לבחור שירותי הנהלת חשבונות. התפקיד שלכם הוא לחשוב מה לעשות הלאה, תנו לאחרים לעשות עבורכם את העבודה השחורה.

    איך אתם יכולים להיות בטוחים ולקבל את המעטפת המושלמת לעסק

    אם אתם מחפשים שירותים של הנהלת חשבונות, אתם צריכים לקחת בחשבון כי מדובר על מי שמהיום, הופכים לחלק אינטגרלי מהצוות שלכם. כמו שאתם משקיעים בשיווק או במכירות, הרי שאם לא תנהלו את המשכורות של העובדים נכון, תדאגו לתכנון מס ותעשו הכל בלי טעויות, הרי שהעסק לא יצליח להחזיק מעמד לאורך זמן. שירותים של הנהלת חשבונות כוללים את המוצרים הבאים:

    • ליווי בהקמה של עסק ובצמיחה של עסק קיים: אם הפכתם לחברה בעמ ואם אתם הופכים לעוסק מורשה, אם אתם רק בתחילת הדרך, השירותים הללו רלוונטיים עבורכם.
    • ניהול הבירוקרטיה מול רשות המיסים: צריכים למלא עוד טופס בלי להבין על מה אתם חותמים? יש מי שיעשה זאת עבורכם.
    • ניהול המשכורות לעובדים: מה שיעור מס הבריאות ומה בדיוק צריך לשלם לביטוח לאומי, את כל זה יחשבו עבורכם וינהלו בשבילכם.

    כאשר אתם מקבלים ייעוץ מקצועי הכל הופך קל יותר

    בתור בעלי עסקים, המשאב הכי יקר של העסק הוא אתם בעצמכם. אם לא תהיה לכם האנרגיה לחשוב על יוזמות חדשות, לעשות את מה שאתם טובים בו באמת וכל הזמן תמלאו אחר המשימות הדחופות, הרי שלא תצליחו להגיע רחוק. אנחנו כאן, עם שירותים מקיפים שיאפשרו לכם, להתמקד בדברים החשובים. לא עוד מעכב רק אחרי מה שדחוף, אלא, לקבל את המענה המקצועי שיעזור לכם ללכת עוד צעד קדימה לעבר המטרה שלכם.

    יש לכם שאלות? עכשיו יש למי לפנות

    לכל שאלה שלכם ובמידה ואתם רוצים לשמוע עוד, אנחנו פה בשביל לסייע לכם. המשרד של ענת דדוש, הוא משרד רואה חשבון מוביל, המתמחה במתן שירותים לעסקים גדולים וקטנים כאחד. שירותים של הנהלת חשבונות וליווי מקצועי, נמצאים במרחק של שיחת טלפון אחת.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים