ענת דדוש רואת חשבון
לשקט הנפשי שלך יש בית
כי מקצועיות זו הדרך!!!

לקביעת פגישת ייעוץ

    רואה חשבון בחדרה

    כל רואה חשבון בחדרה ישמח להציע לכם שירותי ביקורת, ניהול כספים וייעוץ מס להם זקוק כל אדם בעל עסק בישראל. אדם אשר לא עבר הכשרה מקצועית וודאי אינו מכיר את כל החוקים הנוגעים לנושאי מס, מע”מ ודיני עבודה הקיימים בישראל. בנוסף לא תמיד יכול בעל העסק להסתכל על התנהלותו באופן אובייקטיבי ועליו להביא גורם חיצוני אשר ייעץ ויבקר את ההתנהלות הכספית. לא מדובר על שירות הניתן רק לבעלי עסק גדול או חברות. הדבר נחוץ גם לשכירים, עצמאיים ועוסקים פטורים אשר זקוקים לעזרה מול רשויות המס והדרכה באשר להתנהלות כלכלית נכונה.

    מדוע כדאי לעבור עם רואה חשבון בחדרה?

    רשימת הסיבות מדוע אתם זקוקים בהקדם האפשרי לרואה חשבון היא ארוכה למדי ולא נפרט את כולה, אך להלן מספר סיבות בולטות :

    • רואה החשבון ייצג אתכם מול רשויות המס, יחסוך לכם זמן ויוודא כי אתם מקבלים את מלוא הזיכויים וההטבות האפשריות על פי חוק.
    • רואה החשבון מתמחה בפיננסים ויכול להכווין את העסק להתנהלות נכונה ובריאה יותר
    • רואה החשבון יבצע עבורכם תכנון מס נכון שיחסוך לכם כסף רב
    • רואה חשבון שולח את כל הדוחות הדרושים, מדווח את הדיווחים לרשויות השונות ומוודא שהדברים יתרחשו בזמן כך שלא תשלמו קנס על האיחור
    • רואה החשבון נותן ייעוץ כלכלי פיננסי וחשבונאי לעסק מיום הקמתו. מדובר בחוות דעת מקצועית אשר פעמים רבות פותחת את העיניים, מייעלת את העסק ומונעת מהבעלים לבצע טעויות מהותיות.

    משרד רו”ח בחדרה שדואג לעסק שלך

    הרשימה הנ”ל היא רק חלק קטן מן היתרונות שהעסק שלך ירוויח לאחר שתפנו אל משרד רו”ח דדוש ענת. נוסף לשירותי ניהול וראיית חשבון מלאים ומקיפים אנו שמחים להעניק יחס אישי וחם לכל לקוח. מבחינתנו מדובר בשותפות גורל ואנו מרגישים מחויבים באופן מוחלט להצלחת כל עסק הפונה למשרדינו.

    משרדנו מתמחה בביטול קנסות של מס הכנסה ומע”מ ומציע שירותי ביקור משרדי הלקוח. אנו מעניקים מחירים גמישים לכל צרכי הלקוח ועוזרים למשפחות לאזן בין הכנסות להוצאות. נשמח לספק לכם ליווי מסור וייעוץ אמין ומקצועי – כפי שעשינו במשך כל שנות קיומו של המשרד.

    פנו אלינו כעת ונשמח לדאוג לכל הצרכים החשבונאיים והפיננסיים של העסק.

    מידע נוסף בנושא

    רואי חשבון בחדרה

    עסקים זקוקים לאנשי ניהול פיננסי שילוו אותם וימנעו מהם לקרוס, לא רק בימות משבר. ניהול תזרים מזומנים ושמירה על איתנות פיננסית היא בדיוק התפקיד של רואה חשבון בחדרה, שעומד לצדכם ומלווה אתכם. רואת חשבון ענת דדוש מלווה אתכם בימות השנה וגם בשעת הדיווחים השנתיים לרשויות המס. היא עוזרת לכם לדעת מה מצבו של העסק שלכם וגם דואגת לכך שהכול יתנהל כחוק וכשורה כדי שתוכלו ליהנות מההכנסות שזורמות אליכם.

    אילו שירותים נותן רואה חשבון בחדרה?

    • פתיחת תיקים ברשויות המס יכולה להיעשות לבד ויכולה להיעשות עם אשת מקצוע פיננסית, שמכניסה אתכם לדרגת המס הנכונה לכם ומגדירה את העסק שלכם הכי טוב. פתיחה נכונה ברשויות המס היא תמיד הצעד הנכון לעשות.
    • ליווי אישי ועסקי וייעוץ מקצועי וחשבונאי הם השירותים הטובים והנחוצים ביותר לכל בעל עסק. זה נכון לא רק למי שעושה את הצעדים הראשונים שלו כעצמאי, אלא גם לכאלה שיש להם עוד הרבה מה ללמוד כדי לנהל עסק נכון מבלי לקרוס. תמיד יש משהו חדש שאפשר ללמוד מאשת מקצוע מנוסה שכבר ליוותה מאות עסקים ועזרה להם לעמוד על הרגליים.
    • דוחות שנתיים ועונתיים לרשויות המס הם חלק מדרישת החוק ויש לדעת לעשות זאת נכון. אסור להחסיר מהם אף שקל ויש לדעת איך לרשום הכנסות והוצאות ולהגיש את כל החשבוניות והקבלות הנכונות. בלי זה שום דבר אינו תקף ויגרום לכם לשלם קנסות ולהיקלע לחקירות לא נעימות. רואת החשבון שלכם עושה למענכם את העבודה החשובה הזאת כחוק ובצורה הכי מסודרת בעולם.
    • הנהלת החשבונות השוטפת מחויבת כחוק אבל גם נותנת לכם מושג איך עובד עסק מסודר שיודע בכל רגע מה מצבו. תנו למי שצריך לנהל זאת לעשות לכם סדר בעסק.

    רואי חשבון בחדרה עם אמון וניסיון

    שירותי רואה חשבון בחדרה כמו שתקבלו במשרדה כרוכים באמון ובניסיון, ואת זה ענתי דדוש מציעה לכם לאחר שנות עבודה בתחום. אתם יכולים לסמוך עליה ועל הידע הרב שלה בראיית חשבון, ועל כך שתוכל ללוות אתכם בעסק שלכם ולדאוג לניהול חשבונותיכם. אם כבר להקים עסק, זה רק כאשר נעזרים באנשי הפיננסים הנכונים.

    איך משרד רואה חשבון בחדרה יכול לעזור לעסק שלכם?

    לכל בעל עסק מומלץ להיעזר בשרותיו המקצועיים של רואה חשבון בחדרה, זאת כיוון שרואה החשבון עוסק בתחומים רבים שמרבית בעלי העסקים לא מוצאים פנאי להתעסק בהם באופן עצמאי. אז על מנת לזכות בראש שקט ולהתפנות לשאר העיסוקים של ניהול ופיתוח העסק שלכם, תוכלו להיעזר ברואה חשבון מיומן שעומד לרשותכם בכל. רואה חשבון בחדרה יכול להציע לכם את שרותיו בתחומים רבים, להלן חלק מהם:

    • ייצוג וניהול משא ומתן מול מס הכנסה, מע”מ והמוסד לביטוח הלאומי.
    • בביטול קנסות במס הכנסה ומע”מ.
    • עריכת דוחות כספיים ושנתיים.
    • ביקורת חשבונות ודוחות כספיים.
    • תיאום מס והחזרי מס לשכירים.
    • משכורות, חשבי שכר ודיני עבודה.

    מה כוללת עבודתו של רואה חשבון בחדרה?

    אחד התחומים המרתקים ביוצר, כיום, הינו ראיית החשבון. וזאת, לאור העובדה כי הוא מתבסס על היבטים פיננסיים ועסקיים רבים. בזכות בקיאות, הכשרה וניסיון בתחומי ידע אלו – ניתן לראות את התמונה המלאה ולסייע למגוון לקוחות באופן המתקדם ביותר. פתחתם לאחרונה עסק? זקוקים לייעוץ כלכלי? בבואכם לפנות אל רואה חשבון בחדרה או בסביבתה, רצוי להבין מה כולל תחום אחריותו של מומחה זה. נעבור על חלקם כעת:

    • הצהרת הון – בין אם אתם עצמאיים, בעלי חברות או מנהלים עסק, אחת לכמה שנים רשויות המס יבקשו מכם להציג הצהרת הון. מטרתה של הצהרה זו היא להציג באופן המדויק ביותר את ההכנסות, הרכישות, כמו גם ההתחייבויות השונות של בעלי התיק במס ההכנסה. דיווח מדויק והגשתו בזמן יצביע על אמינותכם ועל אופן ניהול תקין של העסקים.
    • שירותי חשבות וניהול כספים – כל עסק קטן או בינוני המעוניין להגדיל את רווחיו כמו גם לתפעל אותו נכון ביום-יום, זקוק לשירותי חשבות ולניהול תקין של כספים. עבודה חשובה זו כוללת, בין היתר, את גיבוש התחזית הכספית, ניהול תזרים המזומנים, בנית תקציב ופיקוחו עליו ועוד.

    רואה חשבונות בחדרה

    שיתוף פעולה מקצועי עם רואה חשבון בחדרה יוביל לתוצאות חיוביות. תחום העסקים הישראלי שוקק חיים – בכך אין כל ספק. ניתן לראות זאת, בין היתר, בהקמתם של עסקים חדשים, התפתחותן הכלכלית של חברות שונות ועוד. נדגיש כי חלק בלתי נפרד מהשוק העסקי של ימינו הינו שיתוף פעולה עם רואי חשבון מיומנים ומנוסים; מומחים המלווים ומייעצים לבעלי עסקים, חברות, עצמאיים ועוד בהיבט הפיננסי. זקוקים גם אתם לשירות זה? אתם מוזמנים לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. משרד זה, מייצג מגוון רחב של לקוחות, פועל לטובתם בנחישות ובמקצועיות ומעניק את המענה המדויק ביותר.

    רואה חשבונות בחדרה שנותן מענה על כל שאלה

    עבודתו של רואה חשבון מנוסה הינה משמעותית לכל עסק, חברה, עצמאיים ואף שכירים. ברצונכם לערוך דו”חות כספיים לעסק שלכם? עובדים כשכירים ומעוניינים לקבל החזרי מס? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל ענת דדוש רואת חשבון. בזכות משרד זה תקבלו תשובה על כל שאלה.

    רואה חשבון באזור חדרה

    רואה חשבון בחדרה יכול לייעץ ולהדריך אתכם בכל הקשור לפן הכספי השל בית העסק שלכם. כיום ישנה דרישה לכל עסק להתנהלות כלכלית מחושבת ומדודה. לא משנה איזה סוג עסק בבעלותכם, הרי שאין תחליף לעבודה של רואה חשבון מקצועי שיעמוד לצדכם. כך שעבודה לצד ענת דדוש, רואת חשבון בעלת וותק של מעל 20 שנה בתחום, יכולה להביא לפריחה עסקית והתייעלות כלכלית של בית העסק. זכרו כי רואה חשבון ותיק יכול להוות גורם משמעותי לשקט הפיננסי והנפשי שלכם.

    התייעצו עם רואי חשבון בחדרה והסביבה בפתיחת עסק חדש

    בעת פתיחת עסק חדש, ישנן הרבה שאלות, האם כדאי להירשם בתור עוסק פטור או מורשה? לאן הולך הכסף? מה זה בכלל רשויות המס? על כל השאלות האלו ענת דדוש, רואת חשבון, יכולה לספק מענה מלא. עבודתה של ענת עם עסקים חדשים כוללת ייעוץ, תכנון והדרכה מלאה, פתיחת תיקים ברשויות המס השונות וכמובן הנהלת חשבונות שוטפת תוך כדי דיווח למס הכנסה, מע”מ והמשרד לביטוח לאומי. השירותים אשר תקבלו יכללנו בתוכנית מיוחדת המותאמת באופן אישי לאופי ודרישות העסק שלכם. כך שתוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא בידיים טובות.

    משרד רואה חשבון בחדרה

    בעלי עסקים שנמצאים בחדרה מבינים שאם הם רוצים לנהל את העסק שלהם בראש שקט, הם חייבים לבצע מיקור חוץ לתחומים מסויימים. שכירת שירות רואה חשבון באזור חדרה תאפשר להם להעביר את כל ניהול הכספים בעסק לידיים מקצועיות. לא משנה אם מדובר בעסק בתחילת דרכו או עסק וותיק בעל מוניטין של שנים רבות. רואה חשבון מקצועי ידע איך למקסם את הפוטנציאל הפיננסי לבצע תכנון מס שיחסוך אלפי שקלים, ילווה את העסק בניהול הדוחות הכספיים. יטפל בכל ענייני הצהרות ההון ואף יתן שירותי הנהלת חשבונות. ללא ספק מדובר בשירות חיוני ומשמעותי שיתן ליווי מקצועי וייעץ כדי להתנהל נכון חשבונאית, יגרום לעסק לצמוח ולהפוך את הפעילות הפיננסית למדויקת ורווחית. פנו אל רואת החשבון ענת דדוש הקרובה למקום מגוריכם.

    אלו שירותים נותן רואה חשבון באזור חדרה

    • ליווי וסיוע בפתיחת עסק חדש.
    • ליווי עסקי כלכלי ומימוני מול הבנקים ומול רשויות המס.
    • ייצוג מול הרשויות כדוגמת ביטוח לאומי ומס הכנסה.
    • תכנון מס אפקטיבי וביצוע החזר מס תוך מיקסום ההטבות לעסק.
    • עריכת דוחות תקופתיים ושנתיים לעסק.
    • ביקורת על הפעילות החשבונאית של העסק.
    • מתן שירותי הנהלת חשבונות, שכר ויעוץ מס.
    • אישורים וחוות דעת מומחה של רואה חשבון באזור חדרה.

    מה חשוב לדעת לפני ששוכרים שירות משרד רואה חשבון בחדרה?

     חשוב מאד לסמוך על רואה החשבון שלוקחים, שהרי הוא מקבל גישה למידע הכי רגיש של העסק ההתנהלות הפיננסית שלו. משרד רואה חשבון באזור חדרה חייב להיות מקצועי, כזה שיתן לכם יחס אישי שיכיר את פעילות העסק יתחבר אליו ויקדם את האינטרסים שלו. שירות של רואה חשבון מקצועי כרוך בעלות חודשית קבועה או עלות לפי דרישה, אך העלות מתגמדת לעומת התועלת שהיא תביא לעסק, הן בניהול שלו והן ברווחיותו ומיצוי זכויותיו .

    בעלי עסקים קטנים וגדולים, חברות מתחילות או וותיקות, כולם זקוקים לשירות רואה חשבון מקצועי ואמין שיקדם אותם להצלחה. חייגו עכשיו אל ענת דדוש רואת חשבון מומחית בתחומה.

    לייעוץ ללא התחייבות

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים